Det er så deilig

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
å ikke bli missunnelig på gravide venninner og bekjente lenger !![:D]

Jeg er langt over gjennomsnitt interressert i babyer og barn, og når noen blir gravide eller jeg ser nyfødte og ellers større babyer blir jeg helt klikk, hehe[8D]

Men....... Missunnelsen min er borte, jeg syntes nesten heller synd på dem, haha!
For en DEILIG følelse[:D] 

så bra da [:)]
da kan du liksom gå videre, og ta det med ro og la livet "begynne" om du skjønner...

vi har snakket mye om dette.. vi vil gjerne ha en 3.. men nå får vi straks nr 2 og emma får en søster.. så da har de hverandre, så da kan vi bare la de vokse opp og konsentrere oss om de to, og gjerne gå videre på skole og diverse og gjøre det vi har lyst til [:)]

så får vi tenke på en til senere i livet om vi fortsatt vil [:)] deilig følelse ja!

Ja jeg var og som deg, skikkelig babysyk og så klar for nummer 3 om noen år. Men nå frister det heller lite, nyter at de blir større, mer selvstendige og ikke minst at de sover om natten, sover lenge om morgenen og ikke er noe problem å legge osv[:D]

Er just der jeg også! Har nok litt lyst på en gang i fremtiden, men finnes ikke missunnelig på andre gravide!

Back
Topp