Det er såå deilig!

TereseS

Gift med forumet
Å tenke på at jeg ikke skal jobbe før april!! Hadde min siste vakt i dag, selv om permisjonen egentlig starter den 11 :)

også er det jo så koselig at det begynner å bli mørkt om kvelden så man kan tenne masse stearinlys og kose seg ;) bare tenk når vi har en liten en å kose med i tillegg! <3

Eniiig :) Her er jeg sykmeldt, så permisjonen har jo på en måte begynt. Skal egentlig jobbe i april, men håper å få tatt ut årets ferie (som var mens jeg var sykmeldt) rett etter perm, så blir det ikke før i mai :)
så deilig da ;)

jeg har eksamen i februar (helsesekretær) og håper på å få meg praksisplass i april.. Ville ikke gå ut i praksis siden jeg ikke visste hvordan formen kom til å bli..

Å tenke på at jeg ikke skal jobbe før april!! Hadde min siste vakt i dag, selv om permisjonen egentlig starter den 11 :)

også er det jo så koselig at det begynner å bli mørkt om kvelden så man kan tenne masse stearinlys og kose seg ;) bare tenk når vi har en liten en å kose med i tillegg! <3
Gleder meg også til høsten med flotte farger, innekos, fyr i ovnen og stereinlys og mest av alt en baby i armene å kose med i tillegg

Jeg hadde og siste dag på jobb idag for har kontroll hos onkologen min i morgen, så det betyr at permisjonen min også har startet selv om den offisielt ikke er før f.o.m. den 12. Så weeee,permisjooooon :-D Endelig, nå er det ikke lenge igjen :-D:-D

Jeg har ikke vært på jobb siden uke 26, grunnet ferie og sm. Så har hatt masse kosetid og forberedelses tid allerede:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er det kjipe med å ha termin i slutten av måneden, jeg skal ikke ut i perm før 4.september jeg :/ Nå jobber jeg 40% og skal prøve å klare det frem til permisjonsstart. Men jeg skal til gjengjeld ikke begynne å jobbe igjen før i august neste år :)

Her skal jeg ikke jobbe før august neste år! ;) Gleder meg til å gå hjemme med den lille fremover <3

Skal jobbe 2 veker til... Men så er eg ein av dei få som faktisk ikkje vil i permisjon enda... Sannsynligvis fordi da venter flytting, utvasking, pakking, utpakking osv... På jobb slapper eg jo av... ;)

Utrolig deilig å tenkte på ja..alle stresser med at ferien snart er over, mens vi bare kan senke skuldrene og nyyyte mange uker fremover. (blir vel ikke helt ferie å regne men...) Jeg skal egentlig tilbake 2 mai (noe ferie inkl), men tenkte å drøye det til minst august og har jeg lyst da så blir jeg hjemme til januar igjen!

Ja det er veldig deilig!
Jeg har hatt en ekstra familie her i ferien og nå føles det veldig beroligende at de har dratt, Gubben har begynt på jobb og ungene på sfo. Jeg kan fulle her hjemme i fred og ro.
Er 100% sm nå den siste måneden frem til permisjon som starter 2.9. Så skal jeg ha permisjon + ferie så jeg skal på jobb igjen om et år! I august '14 og da skal pappaen bli hjemme med tulla frem til november.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp