Det er på tide, på tide, på tide, på tide å stå oooooooooooooopp :-)

missme86

Betatt av forumet
Gjesp.. Kl 06.00 våkner lillemann for tiden, å da er det morgen her i huset! Iiiiiik.. Er det flere som opplever så tidlige morninger? :-)
Men der igjen legger han seg kl 19 å da er det natt her i huset, så er jo litt deilig å få kveldene helt for seg selv :-)

Vi har vært våkne fra  6.15...

Men her er det tidlig kveld (sover fra 18) så kan vel egentlig ikke klage :P

Her er det ikke kveld før kl. 8 (trives godt med det).... og da våkner vi oftes kl 8.30.... Har noen dagen med 06.30 og utover, men det er heldigvis en skjelden gang... ! Er gla i å sove, så det passer meg utmerket....hihi....ZZzzzZ

Her i gården står jeg opp 0600 til vanlig.  
Så hvis den kommende lille babyen ønsker å sove til 0615 så har jeg kommen han/henne i forkjøpet. :D 

jepp er opp klokken seks her og=) men så er ho i seng til 18 så kan egentlig ikke klage. har blitt en vane no å stå opp så tidlig så går igrunn ganske greit;)

Hehe, blir fort vanesak ja :-) Men synes av og til dagene kan bli litt laaaange når vi egentlig pleier å stå opp rundt 8-9 :-) Men etter han var syk, forandret rutinene seg helt.. Jaja, bare å følge sjefen ;-)

Her legges gutten mellom 06.30 og 07.30, før sov han alltid fra sju til sju, men nå er det morgen mellom 05.00 og 06.30. alt etter kl seks er deilig, men alt før er litt mer slitsomt :P hehe :)

Alveblomst skrev:
Her legges gutten mellom 06.30 og 07.30, før sov han alltid fra sju til sju, men nå er det morgen mellom 05.00 og 06.30. alt etter kl seks er deilig, men alt før er litt mer slitsomt :P hehe :)

Gjeeeeeeeeeeeeeeeeesp, sier jeg bare :-) Idag våknet lillemann 05.30!! Svimer av jeg snart ;-) Måtte bare skru på uroen hans i senga, så lå han der til halv syv, hehe ;-)

missme86 skrev:
Hehe, blir fort vanesak ja :-) Men synes av og til dagene kan bli litt laaaange når vi egentlig pleier å stå opp rundt 8-9 :-) Men etter han var syk, forandret rutinene seg helt.. Jaja, bare å følge sjefen ;-)

var det som skjedde her og, etter at ho var litt små syk og våknet tidlig så har ho gjort det siden.:p men men sånn er det, bare til å følge sjefen ja;) heldigvis deler meg og min samboer på å stå tidlig opp i helgene;)

Her legges han kl 19, og tar morgenen kl 05.30...jaja....klager ikke ;)

Han våkner som regel mellom 05 og 0630, men da er det amming og soving igjen. Til mellom 07 og 08 en gang.
Med mange nattamminger syns jeg det er aldeles utmerket at dagen ikke begynner før.

Back
Topp