Det er onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Ungene er allerede levert i barnehagen - det er turdag for gruppa til Johanna, så da bør de være på plass til klokka ni, og siden vi går så legger vi inn en liten tulle-margin, så det er lov å stoppe og plukke opp steiner og se på blomster... men i dag var det effektiv gange gitt, og jeg er allerede hjemme igjen

Ingen planer for dagen før klokka 14:00 - da er det møte på jobb. Jo, forresten, jeg skal på Cubus og se om de har billige shorts til August, for han har ingen.. jeg får lønn i morgen, så kontofonen sa at jeg hadde 150 kroner å rutte med - men man bør få shorts for det, ikke sant? Middag er allerede handlet, så det behøver jeg ikke å tenke på

Nå skal jeg straks ta med meg kaffen og en bok ut i sola jeg, jeg har håp om å få litt farge før jeg skal gå i turkis kjole i helga - det er ikke så pent til vinterbrun (les skummetmelkfarget) kropp
 
Raphael og jeg sov til kvart over åtte, da ble vi vekket av Alannah som kom for å få hjelp til å åpne en pølsepakke :P På tide å stå opp da, og gi jentungen mat ;) Ellers har vi hatt sirene her av diverse årsaker, men er rolig nå da heldigvis. Hadde planer om stjørdalstur, ungene har nesten ikke gensre, iallefall ikke Raphael, og han er blitt så nøye på det, at det er ikke bare å ha på hva som helst nei :S  Men ungene er slitne, og ønsker å være hjemme. Vi hadde dugnad i går også, så godt å bare være sløv en dag også. (blir svømming senere i dag da, så ikke bare sløving)

Ellers er det kjempefint vær, så kan hende det blir litt sløving ute også etterhvert, selv om jeg er allergisk, og jeg mistenker Raphael for å være det også...

ha en fin dag alle:)
 
Denne uka er gubben på hv øvelse, så jeg styrer alene her hjemme. I dag hadde mamma ungene noen timer så jeg kunne gå på jobb. Godt å komme seg på jobb å slappe av litt:-P Er jo helt maraton her hjemme. Lukas gråter masse og leker ikke i 5 sekund en gang. Lurer på om det er tenner som plager han.

Nå er minstemann lagt og jeg skal straks ned til naboen å hente Nathalie. HUn har blitt så god venn med nabogutten. De har tilogmed planer om å flytte sammen når de blir voksne :-D. Morsomme og veslevoksne de fireåringene (snart femåringene....).

I kveld kommer gubben hjem på nattperm. Så da håper jeg at det blir nattesøvn på meg. Sliter skikkelig med søvn når han er borte:-S
 
Lenemor : Jeg så faktisk etter shorts til gutt på Cubus i går .. Og jeg fant faktisk hele 3 (!!!) shorts til gutt (mulig det er flere til de som bruker mindre enn 92) men det er helt sinnsykt hvor lite sommertøy det er til gutter :o
 
jeg fant shorts jeg også - i babyavdelingen fant jeg i bomull til bare 49 kroner, det passet perfekt!! Ellers var det litt forskjellig i stor-gutt-avdelingen, men to eller tre av modellene var badeshorts og er nok klamme å gå med.
 
Back
Topp