Det er onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Midt i uka, det betyr at det snart er helg

Jeg har begynt på middag, og lunsjen står klar. Får besøk av megler i dag, og siden vi bruker megleren til banken er det en kollega av G, så han kommer hjem når hun kommer, og så spiser vi lunsj sammen.

I dag har jeg ikke ramla - det har nemlig snødd oppå isen, og alt har blitt til sånn sørpe-slusj, som ikke er glatt... så da stanga jeg øret i bilen når jeg skulle sette meg inn i stedet. Har forresten fått et dårlig bekken etter gårsdagens tryning, så jeg har ikke kommet helt uskadd fra det allikevel

Det var dagens syt og klag fra meg - hvordan har DU det i dag da?

Stakkars Lenemor [:o]  Det er ikke bare bare med den isen nei. Jeg har heldigvis klart å holde meg på beina til nå...
Idag er Linnea hjemme fra bhg, for vi skal kose oss litt, bare vi jentene [:)] 
Vi skal på Obs å kjøpe Lego, så skal vi på IKEA å kjøpe bokser å ha det i og så skal vi leite litt etter
gode salgskupp [;)] Må se om vi finner noe nytt barnehagetøy.

Mn aller først skal jeg støvsuge litt før vi går [&:]

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

JEG har det glimrende. Har hjemme-dag idag. Ikke på byen å handle, ikke i bassenget. Bare tusle rundt hjemme. Har funnet frem littbabyklær og fandt det jeg ikke fandt før. Og konkusjonen er at jeg har masser. Ganske mye mer enn jge trenger også og heldigvis en masse god ull. Burde nok ha ventet med barneklærne til min mor kommer i februar, men jeg har et enda større projekt hun kan hjelpe meg med.

Mit klæsskap kaster nemlig opp. Det er overfodret med både klære som jeg ikke kunne passe fordi jeg var blitt mindre før jeg ble gravid, passelige klær fra da og nå de bunker av gravid-klær jeg har fra før. Så det er nok å ta tak i.

Men nå vil jeg slenge meg i sofaen og hekle på de bebyteppe jeg påbegynte igår. Har store forventninger til at jeg faktisk evner å få noe til som er litt pent. har sågar heklet et lite prøveteppe for å få inn mønstret[;)]

Og så dagens gladnyhet. Ser ut til at lystgassen kommer tilbake på Levanger sykehus før jeg skal føde. Jubiiii. Min fødsel er reddet!

Så godt at du har får favoritten din på plass Olive!! Det var bra!

I dag har Solveig hjemmedag. Hun har feber. Vekslende med hvor mye og hva hun orker! Ikke godt å si hva det er! Mannen kommer hjem tidlig fra jobb og jeg skal gå på jobb for å ta seinvakten. Så i dag er det ingen planer! Jeg og Solveig har sløvet på sofaen!

Jeg har forresten fått meg en ny app på telefonen. Digitalt donorkort![:D]

Tjoho!

Nå har jeg fått i meg lunsjen, og ser på opptak av Supernanny, utrolig mange merkelige familier rundt omkring..[8|] Men godt at de får hjelp!

Idag skal ejg være litt effektiv tenkte jeg! Litt kjedelig husarbeid må gjøres.. Spørs om jeg rekker så mye da, for lillebror våkner vel etterhvert og skal ha litt mat..

I ettermiddag er det hallidrett, det er alltid gøy![:)]

Bra å høre at fødselen er reddet Olive[:D][:D]

Jeg bare sløver i dag. Mannen er på overtid, og lillemor skal hentes i bhg av farmora for snuppa og jeg skal på dans i ettermiddag (dvs det er hun som skal danse[8D] ) og så fikk jeg akkurat melding fra naboene om at jenta deres også hadde fått plass på dansegruppa, og det tror jeg vil glede snuppa her i huset stort for hun er så utrolig sjenert, men bare hun har noen hun kjenner ilag med seg går ting så mye bedre[:D]

Må finne på noe lurt til middag til oss to da, frister mest å kjøpe hamburger eller noe, men så var jeg jo blitt så flink til å spise sunt, og da utgår det...

Jeg er sliten i dag [&:] hatt med ungene til Stjørdal, Raphael skulle til øyenlege. Raphael var i humørsvingmodus, så det var humør svart som natten og så plutselig glad igjen, og så pottesur igjen... masse slåssing i bilen på veg hjem, tror vi snart må flytte Alannah i en annen stol, hun sitter nemlig i midten [8D] Vanligvis er det koselig å ha de med, men i dag var det pyton. Spørs om han brygger på noe, får han begynte å gråte for alt mulig og[8D]

Olive: lystgass er kjekt ja, selv om jeg ikke rakk fram til den sist, men var min beste venn når Raphael ble født[:)]

Ellers skal vi nå snart hive en grandiosa pepperoni i ovnen eller om det blir pitapizza, spørs hva vi har (jada, hurra for husmora) og så skal vi på svømming. Skal hente bestekompisen til Raphael og ha med oss, så vi får brynt oss på tre krapyler. Håper virkelig ikke Raphael blir sur igjen, da blir det trasig[&:][:)]

Uff så uheldig du er da Lenemor!!
Olive: Jeg driver også å går igjennom babyklær og vasker klart nå.. Litt koselig å se de små plaggene igjen[:)]

Ellers skal jeg til jordmor nå kl 16.00 på kontroll. Glad for det, for jeg driver å fyller meg med vann rett og slett.. Leggene er ikke så fine lenger[X(] pluss hodepine så vi får se ssn det går idag..

ORIGINAL: Monsoon

Jeg er sliten i dag [&:] hatt med ungene til Stjørdal, Raphael skulle til øyenlege. Raphael var i humørsvingmodus, så det var humør svart som natten og så plutselig glad igjen, og så pottesur igjen... masse slåssing i bilen på veg hjem, tror vi snart må flytte Alannah i en annen stol, hun sitter nemlig i midten [8D] Vanligvis er det koselig å ha de med, men i dag var det pyton. Spørs om han brygger på noe, får han begynte å gråte for alt mulig og[8D]

Olive: lystgass er kjekt ja, selv om jeg ikke rakk fram til den sist, men var min beste venn når Raphael ble født[:)]

Ellers skal vi nå snart hive en grandiosa pepperoni i ovnen eller om det blir pitapizza, spørs hva vi har (jada, hurra for husmora) og så skal vi på svømming. Skal hente bestekompisen til Raphael og ha med oss, så vi får brynt oss på tre krapyler. Håper virkelig ikke Raphael blir sur igjen, da blir det trasig[&:][:)]

Ikke mye morro med slike dager. Christian har vært sånn i helle forje uke når han var syk. Åssen gikk det hos øyenlegen?
Huff da lenemor ikke godt å slå øret heller.
Olive76 så bra lystgass kunne jeg tenke meg å teste ut hvis jeg skulle føde igjen.
Nøste77: Håper dere har hatt en koselig jente dag.Hvor lenge skal dere være i oslo i helga?
Actrine:God bedring til Solveig, jeg vil også ha digitalt donorkort.
Super Berta:Håper du har hatt en super dag hjemme i dag.
Mibah:Håper snuppa har kost seg på dans i dag, christian begynte på barnedans på mandagen og synnes det var helt topp selv om det bare var jenter der. Så høy rosafaktor og christian i hel svart han var rocke gutt.
Lakrisbåten: Åssen gikk det hos JM i dag?

I dag har jeg hvert på jobben min og blitt feiret og jobbet litt, deilig å komme seg litt ut av huset også. Nå har vi kost oss med kyllingfile og fløtepotet og rester av pascal kake nam nam. Retsen av kvelden skal jeg slappe av.

God kveld!
Nå har jeg fri til fredags ettermiddag.. [:D Men det er jo mye som skal gjøres, da primadonnaen vår blir 2 år i morgen.. [:D] Skal prøve meg på en kake i kveld, og så tar jeg en til i morgen.. Blir rolig feiring.. Kun mamma og søskena mine og kjærester.. Ska prøve å ha en fellesfeiring med Maren og jenta til søskenbarnet mitt som er født 6 dager seinere.. Så samles vi bare alle da.. Det er plutselig 3 bursdager på 9 dager.. [:)]
Gleder meg til å IKKE ha klokka på 5.30 i morgen! Haha..
Ellers så skal jeg se jordmødrene kl 20.15 selv om jeg har sett den på nett tv alt.. Og så neste ukes episode på nett tv etterpå.. [:D]

Vi hadde det kjempekoselig, Silje [:)]
Fikk kjøpt masse Lego, bokser til å ha det i, noen bøker og et par plagg til Linnea.
Ikke mye igjen på salget når man er så træge [8D]

Vi skal være i Oslo fra lørdag til søndag bare... Skulle gjerne hatt en dag til, men det skal
ikke de andre, så da ble det ikke sånn med oss heller.

Back
Topp