Det er onsdag igjen!

lenemor

Forumet er livet
Og jeg lurer på hva som har skjedd med ungene mine - de sover jo til sju-halv åtte for tiden... helt fantastisk!!

Nå er det lek og rot og lek som pågår her.. skal snart tusle oss i barnehagen.

I dag SKAL jeg vaske gulv her...og så er det onsdagsmøte på jobb som jeg må komme meg på. Ellers lite planer... har lyst å reise ut og handle rullgardiner til de nye rommene til ungene, men jeg har lønning i neste uke så nå er kontoen rimelig slunken. Ellers sliter jeg veldig med å finne gardiner til Johanna - det er umulig å finne noe fint i lilla. Skulle ønske jeg skulle til oslo nå, så hadde jeg dratt og handlet noe heftig saristoff i lilla og gull og sølv og hele pakka på Grønland

Ja, hva gjør dere i dag da?

God morgen!

Her ser vi på barnetv etter en deilig frokost, vi koser oss så fælt altså![:)] Og det er faktisk ganske deilig at mannen drar på jobb igjen..[8D]

Vi skal straks dra til bhg, og så skal Rasmus og jeg til malebutikken for å finne diverse fargekart, for nå vil jeg MALE! Gangen oppe som står for tur.. og etterhvert blir det gjeste/rote/kontor-rom sin tur.. men der skal panelen rives og på med tapet først da..

Litt støvsuging og klesvask idag også, men ellers bare en deilig og rolig dag, før jeg skal i nok et jobbintervju i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen![:)]

Vet hva som er skjedd med ungene, lenemor. De er fortsatt på vintertid. Det er ikke mine. i alle fall ikke malte. Dukker opp hvor jeg enn måtte være kl 6.10 hver morgen!

Ellers har jeg vært effektiv. Sovet sittende med en unge oppå meg det meste av natten. Felix er nemlig forkjølet, stakkar og da måtte vi finne en løsning som gav oss begge søvn, og det fungerte bra, faktisk.
Så har jeg vært ute å handle bursdagsgaver til mannen og litt påskestæsj og mat. og ikke minst ny nesesuger til minstemann.

da jeg kom hjem lå det to pakker i posten. en bursdagsgave fra dk til mannen og en med en behagelig og passe amme-bh fra bravado samt en ny ammegenser. Synes jeg fortjener litt nytt.

Så nu synes jeg kanskje at litt søvn på sofaen hadde vært greit. Spørs om murmeldyret er i murmel-modus også?

Her har vi sovet til halv åtte etter at vi snudde klokka, men i dag var det halv sju igjen[&:]...

Fikk lest ferdig "Øya" i dag, Lukas sov i tre timer!! Herlig!! Anbefaler den boka for de som ikke har lest den[;)].

Nå er det straks leggetid for de små. Vi har tilbrakt ettermiddagen hos mine besteforeldre, og jeg har fått med meg hjem en sekk med stoffer, så gleder meg til å tømme den sekken i kveld å se hva som ligger oppi:-P. Å så fikk jeg med meg en pose snøklokker som farmor hadde revet opp, hun har masse overalt, vi har ingen, så nå skal vi se om ikke vi får litt snøklokker rundt på eiendommen de neste vårene[;)].

ORIGINAL: lenemor

Og jeg lurer på hva som har skjedd med ungene mine - de sover jo til sju-halv åtte for tiden... helt fantastisk!!

Nå er det lek og rot og lek som pågår her.. skal snart tusle oss i barnehagen.

I dag SKAL jeg vaske gulv her...og så er det onsdagsmøte på jobb som jeg må komme meg på. Ellers lite planer... har lyst å reise ut og handle rullgardiner til de nye rommene til ungene, men jeg har lønning i neste uke så nå er kontoen rimelig slunken. Ellers sliter jeg veldig med å finne gardiner til Johanna - det er umulig å finne noe fint i lilla. Skulle ønske jeg skulle til oslo nå, så hadde jeg dratt og handlet noe heftig saristoff i lilla og gull og sølv og hele pakka på Grønland

Ja, hva gjør dere i dag da?

Har du sjekket ut stoff og stil lenemor?
Mye herlige stoffer der som du kan kjøpe på nette.

ja, jeg har sjekket stoff og stil, men jeg synes utvalget i lilla stoffer var dårlig der - fargene var ikke helt riktig... kan jo ikke være for kjedelig heller for en treåring

Back
Topp