det er omsider torsdag..

Trillemor82

Forumet er livet
og jeg avsluttet dagen i går med feber og verk i heele kroppen... så la meg tidlig..

våknet til en langt bedre dag i dag.. m hadde levert jentene, så jeg fikk en myk start.. men med piggtrådhals.. så nå spiser jeg suppe.. og drikke en kopp te med honning. ikke helt klar for sykdom nå.. formen virker bedre enn i går.
i dag skal jeg ikke stort annet enn å tømme oppvaskmaskinen.. og ligge på sofaen. må lage i stand pølsegratengen som er dagens middag da.. så skal m skrives inn på skolen.. rart.... :) men samtidig utrolig stort for frøkna.. :) så blir det jentekveld i kveld.. dersom formen tillater det :)

dere da? hva skal dere for noe?

Her startet dagen med foredrag; mamma, mikkelaj (nicolai) lukka døra og ej hadde hånda i døra og da klemra ej fingeren min og ej he vondt i fingeren min... Ja, August hadde et uhel i barnehagen i går, og hele ytterste ledd på pekefingeren er knallrød (neglen er helt lilla) og hoven.

Etter å ha levert ungene i barnehagen var jeg i butikken og så en tur på jobb for å planlegge dagens art-time... som nå er avlyst fordi så mange av jentene ikke kunne komme i dag..

Vi har forresten også fått brev i dag om at JOhanna er tildelt skoleplass... brevet er sendt til feil adresse i utgangspunktet, og den gamle adressen som de har lagt til grunn har også gjort at hun har fått plass på feil skole. Ikke at jeg har så mye imot at hun skal gå på den skolen, det er der bestevennene er, men dit går det ikke skolebuss, og så sokner alle de andre ungene i bygda her til en annen skole.. så jeg har snakket med skolesjefen i dag og jeg tror det skal gå i orden å få overført henne

Nå skal jeg sette meg og se en episode eller to med chuck mens jeg bretter tre hele maskiner med klær (veldig mye sokker og truser - det kjedeligste å brette!). Etterpå skal jeg legge rent sengetøy på senga mi, så jeg kan komme hjem fra senvakt og legge meg i nyvasket sengetøy - deilig!

rent sengetøy er ikke å forakte nei.. :) det er deilig det! :)

huff.. stakkars august.. ikke moro å klemme fingeren.. julie har også det.. men den er ikke blitt blå enda.. men ser tydelig merke etter døra.. så vondt er det nok..

jeg har enda ikke kommet i gang med å tømme oppvaskmaskinen.. eller.. jeg har tømt øverste del.. sååå har jeg egentlig ikke gjort stort.. jo.. jeg har spist litt kakepynt.. (snakk omå ha søtsug.....) også har jeg funnet sånn urinprøveglass.. må atter en gang til kontroll hos legen i morgen.... magemålet mitt (symfysen eller hva det heter) har liksom plutselig skutt fart ut av sin egen kurve... slik at de ble litt bekymra.. nå har to leger sjekket det (jeg har ikke gått til jm denne gangen her) så da får vi se i morgen.. er ikke ting bedre da.. så blir det rett på ahus.. og jeg tror ike jeg da kommer hjem igjen før denne ungen er ute.. nå er jeg skikkelig lei.. :P nekter iallfall å drive slik trafikk på sykehuset som det ble med julie på slutten.. det tar jo liksom tre kvarter en vei også.. så er måte på hvor mye tid jeg skal bruke på dette her.. men foreløpig er det kun legen min jeg skal til.. spennende i morgen!

nei.. jeg får vel komme i gang å tømme siste rest.. er liksom ikke mye igjen....

kos deg med klesbretting lenemor.. det er en kjip runde med klær du skal brette.. hater å brette klær selv.. og å tømme den bestikkskuffen i oppvaskmaskinen.. samt parre sokker... der er mine worst kind of husarbeid.. :P

håper det fikser seg medskolen for johanna.. er jo kjekt å komme seg inn på den skolen man sokner til.. :) men.. det fikser seg jo som regel :)

Jeg skulle bare inn å kikke litt på tirsdagstråden, og endte opp med å svare på den for idag.....

Å legge seg i nytt rent sengetøy er sååååå deilig!!! Vi skal og det idag, men ikke i det aller beste.... Det er nemlig krepp, og det er det som skal av idag. Men jeg skal en tur til byen imårra, så tror jeg må se etter et nytt sett....  Da blir mannen så glad......eller ikke

Stakkars August med fingeren. Det er slettes ikke godt å klemme de. Har selv mistet i negl etter å ha klemt fingeren i pappas gamle Volvo. Og blåse på til Julie også <3

Linnea skal skrives inn på skolen til onsdag. Nesten litt skummelt, men utrolig gøy også da.
Er det lang skolevei for Johanna? Det er 9-10 km. her hos oss, så det er skolebuss her og. Helt greit, men vi må følge ho til bussen om mårran. Ho må et stykke langs veien og krysse den. På vei hjem kan de slippe ho av med veien inn til oss, så det er bra. Kjenner jeg gruer meg litt altså.....

Kos dere og ha en strålende dag

Er litt små- uggen idag. Litt kvalm. Og så litt vondt i leddene. Så tar allt med ro og håper det går over eller at jeg blir så syk at mannen må bli hjemme og passe meg. Gidder ikke være halvsyk nemlig! Ikke helsyk heller egentlig. Men har da satt over en vask. Bare 1 mnd perm igjen, så da har jeg lov ta det med ro!

Back
Topp