"Det er når man får barn...

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
... man finner ut hvem som er sine ekte venner!"

Stemmer det for dere?

Tre av mine nærmeste venninner har pr dags dato ikke vært og besøkt oss eller spurt om å få treffe oss etter mini ble født. De sier ofte "Åh, vi må seriøst møtes snart assa", men der stopper det.
Jeg har sagt at vi er hjemme stort sett hele tiden og at jeg gjerne vil treffe dem snart. Har sagt vi kan gå oss en tur, dra på kafé, komme hit på besøk, osv.
Det er litt trist, ei av dem har jeg vært venninne med siden vi var tre år!

Det skal nevnes at de ikke har barn selv.
 
Hørtess dessverre ut som noen dårlige venninner.. :-(

Ja, er det jeg også har funnet ut etter hvert. De spør aldri hvordan det går med oss eller noe, virker totalt uinteressert. Men har noen virkelig gode venninner som jeg vet alltid er der, så får jeg heller tenke at det er de andres tap...
 
Ta heller godt bare på de gode vennene dine, og gled deg sammen med dem :)
Jeg mista ei venninne allerede da jeg sa jeg ønsket å bli gravid.. :S
 
Stemmer ganske greit her også. Vi er riktignok de første i "gjengen" som har fått barn, men.. Kjedelige greier. Har ei venninne som jeg har like mye kontakt med nå som før, men det er liksom det..
 
Hun som stod meg nærmest og har et barn selv har jeg ikke sett eller hørt så mye fra siden tulla kom til verden. Er utrolig skuffet! Greit at hun har vært opptatt siden hun gikk fra samboeren sin, men jeg så hele tiden på fb at hun hadde tid til andre venner.
Så ja, det stemmer bra for meg..det er når man får barn man ser hvem som er sine ekte venner!!
 
Stemmer godt her også.. skjedde da storesøster kom. Jeg tenker bare at ingen vet før de selv er der... det mangler forståelse for hvordan det er å ha barn.
 
Jupp. Ei jeg har kjent i 25 år. Hyggelig å vite at vennskapet vårt var så verdifullt... Jaja. Har ikke plass til dårlige venner likevel. Trist at det ble sånn, men det er hennes tap ;)
 
Det stemmer ganske godt for vårt vedkommende.
Dessverre, må man vel nesten si :/
 
Stemmer her å. også tror de det er så enkelt å ta med babyen på besøk kl ti på kvelden fordi da har de tid, også blir de så skuffet når jeg sier at babyen trenger å sove på kvelden
 
Stemmer her å! En av mine beste venninner har vært her 1 gang etter at lillegull kom. Trodde kanskje at han ville få en liten julehilsen, eller i det minste at vi ville få en takk for julekortet. Men neida, helt taust!
 
Stemmer her å! En av mine beste venninner har vært her 1 gang etter at lillegull kom. Trodde kanskje at han ville få en liten julehilsen, eller i det minste at vi ville få en takk for julekortet. Men neida, helt taust!

Vi valgte bestevenninna mi som fadder, da jeg er det på hennes datter. Hun har vært her to ganger siden han kom til, ikke møtt han siden dåpen i november...
 
Back
Topp