Det er nå faktisk en ny herlig mandag igjen

Looney

Forumet er livet
VIP

Bør vel legge meg snart, men er sååå lei av å ikke få sove. Har funnet frem boken min, og skal lese litt før jeg sover i håp om å bli litt trøtt.

Ekstra sjekk hos jordmor venter i morgen. Nicholas skal i bhg, jeg vil ta sol, også må jeg handle litt mat. Ellers skal permisjonen bare nyyyyyyyytes frem til fødselen er i gang[:)][:)]

Lykke til på kontroll Looney, og kos deg på middag suki! [:)]

God morgen! [:)]

Her våkna jeg litt før halv 8, og trodde ungene var superflinke og sov lenge. Vel, det viste seg at Idamor hadde stått opp allerede, hun satt foran barne-tv, hehe. Greit det også da, aner ikke hvor lenge hun har sittet der da... [:)] Veldig snill som lar mora og broren sove lengre da! [:D] Hun løp og vekte broremann da jeg stod opp, da hadde han vel fått nok skjønnhetssøvn.
Nå sitter mine søte små og ser Biler kortfilmer, vi skal snart spise frokost. I dag skal vi skifte på sengene, legge sammen et tonn med klær jeg vaska i går, vi skal på butikken også må vi dra med oss juletreet bort til lekeplassen. Gata samler juletrærne der, så blir de fjerna etterhvert.
Ungene skal til svigers i ettermiddag, på avlastningshjem siden sambo er i Oslo igjen, hehe! Svigermor ville ha de til i morgen, HELT i orden! [:D][:D] Så kl 18 stikker jeg på Functional Moves, og i kveld skal jeg bare slappe av og kose meg! [:)]

Ha en kjempefin mandag dere! [:)]

Sovet lite og årlig men hva gjør vel det når et er mandag igjen??

Snart levering i bhg og mathandling før jeg skal hjempå sofaen. SÅ en soltime og ekstra jordmor sjekk kl tre. Kanskje det blir en sjekk på sykehsuet også etter timen. Samboeren må hente N i bhg i såfall, før han kommer til sykehuset. 17 dager igjen til termin nå[:)][:)]

Gratulerer med tvillinger om bord Pearls!! [:D][:D] Herlig! [:)]

Shoppis: Ja, toppers med helt fri! [:D] Det verste er at jeg kommer til å bli sååå ensom mot kvelden, haha! Dere burde virkelig prøvd å få til helt barnefri helg altså, det anbefales!

Vi har fått gjort en god del før kl var 11! Butikktur først, før vi kom hjem og tok på utedressene. La fjorårets juletre (jadda, vi har hatt det stående...) på et akebrett med Tobias sittende oppå, og årets juletre på et annet akebrett med Ida sittende oppå, så bars det avgårde. Ble svett for min del, var jo stort sett nedoverbakke til dit vi skulle, så jeg måtte holde igjen akebrettene, som for i hver sin retning siden ungene ikke klarte å styre pga juletrærne, haha. Må ha vært litt av et syn! [:)]
Da vi omsider kom oss hjem igjen, så kom svigermor og henta ungene - allerede nå! [:D] Så de er på vei til dem nå. Var så søte da dro, med ryggsekken på og store glis rundt munnen! [:)]
Jeg skal hive meg rundt og ta klesvasken nå, før sengklærne står for tur. Etterpå blir det nok bare tv-kos og koping, og jeg lurer virkelig på hva jeg skal ha til middag i dag... jeg er så elendig på å lage meg skikkelig mat når jeg er alene.

Alle tester hos jormor var bedre i dag enn på fredag så jeg fikk dra hjem[:)] Legesjekk allerede fredag da. Tok en soltime før henting i bhg jeg. Så har vi spist middag og nå ser N på Batman før det er legging. Han er sliten etter lang bhg dag. Hatt mye fri og sykdom en siste tiden så godt for han å få brukt litt energi i bhg i dag.

Kjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!

Godt jeg har div planer resten av uken for jeg blir sprø av for mye hjemmetid. Nicholas var så trøtt etter bhg i dag så han var ikke noe morsom han heller[>:][>:] Frekk, grensetestende og kranglet med samboeren[X(][>:] Herrrlig. Nå sover han søtt i sengen sin, og det tror jeg virkelig han trengte.

Surfe er kjedelig, boken min er lest ut, samboeren driver med noe nede, godisskapet er i dårlig forfatning.......hva skal jeg finne på da??

Jeg og kjeder meg halvt i hel Looney, tror jeg legger meg i sengen og leser en bok til jeg sovner....Mannen skulle fylle diesel på bilen min, men det tar tydeligvis sin tid å bli ferdig. Jeg pleier å like å være alene, men nå for tiden er jeg så drittlei[:'(][:'(]

ORIGINAL: McMor

Jeg og kjeder meg halvt i hel Looney, tror jeg legger meg i sengen og leser en bok til jeg sovner....Mannen skulle fylle diesel på bilen min, men det tar tydeligvis sin tid å bli ferdig. Jeg pleier å like å være alene, men nå for tiden er jeg så drittlei[:'(][:'(]

Jeg pleier kose meg alene selv, men i dag er alt bare kjedelig. Har lyst til å lese en bok, men har ingen jeg ikke har lest her i huset[X(]

Kom hit.å gjør alt som tomas ikke har klart å gjøre som avtalt på dagtid. Han het at jeg stresser meg ihjel på jobb, januar er sykt hektisk. Og han gjør ikke en drit. Han og Marcus sitter å spiller Nintendo dagen lang. Gad altså. Jeg har jo ikke akkurat overskudd til å skure gulv etter 11 timer på jobb. Sur og lei as.

Men alt går bra med Marcus iallefall. Har vært litt kvalm og uggen i dag, så han kasta opp litt i dag. Men alt i alt har han vært superflink!

ORIGINAL: Shopoholic

Kjeder meg aldri jeg. Du må finne deg en liten greie og drive med nå i ventetiden. Hva med og sortere og redigere bilder fra Nicholas? Hva med og hekkle litt? Er der noen spesielle type bøker du liker? Jeg har sykt mye bra, kanskje du vil låne? Fort gjort og sende i posten.

Ja, bøker vil jeg låne[:)] Har til nå lest mest krim og skolepensum jeg da[&:] Noe å anbefale?

Har tenkt på det med bilder, for de ligger godt lagret på harddisken foreløpig. Var såå flink til å lage album osv det første halvannet året, men så datt jeg helt av lasset gitt[X(]

Back
Topp