lenemor
Forumet er livet
Og denne startet litt stressende; vekket halv sju av knerten, så jeg la meg inn til han for litt morgenpupp, men før han var fornøyd kom storesøster inn til oss, og det var bare klaging på at han tok for mye plass... fant ut at vi bare kunne stå opp, og på vei ut senga sier Johanna; mamma, er det der bæsj? Åja! Lillebror hadde bæsj tytende opp av bleia, og gnidd oppover ryggen, det var bare ta han på strak arm ut på badet, lirke av bleia og slenge knerten i vasken for en skikkelig vask. Setter han på gulvet mens jeg finner klær, og der tisser han ut over alt - og jeg mener alt! Får tørket opp, Johanna setter seg på do, så jeg finner tannbørster til barna og går i dusjen, og så hører jeg "Nei, August, du skal ikke gå der" - og joda, frøkna har gått ut av badet med døra åpen, og da er lillebror snar... greit nok, hadde det ikke vært for at trappa ned er rett utenfor badet. Så da tråkket jeg vann ut over hele gangen da, i jakten på lillebror. Vel inne på badet ser jeg at han har rukket å kaste tannbørsten sin i do før han bega seg på vandring.
Nå er søster og far reist, lillebror tusler rundt her og blir trøtt, og jeg håper på en litt stillere fortsettelse på en litt travel start
Ingen planer for dagen, annet enn å begynne å laste ut i bilen - i kveld skal nemlig lopper kjøres ned på røde-kors-huset, endelig skal jeg få tømt det ene rommet i kjelleren
Nå er søster og far reist, lillebror tusler rundt her og blir trøtt, og jeg håper på en litt stillere fortsettelse på en litt travel start
Ingen planer for dagen, annet enn å begynne å laste ut i bilen - i kveld skal nemlig lopper kjøres ned på røde-kors-huset, endelig skal jeg få tømt det ene rommet i kjelleren