Det er mandag

lenemor

Forumet er livet
Og her er det stille i dag også...

Har vært effektiv i dag - levert Johanna i barnehagen, og hadde med lillebror så han sovna. Så var det hjem og skifte gardiner på August sitt rom, rydde spisskammeret, ut med søppel, støvsuge, rydde.. ja, og så har jeg vasket deler av sofaen der drittkatta vår har spydd! [:@]

Skikkelig grått og trist her i dag - og småkjølig. Håper det blir litt finere, jeg satt inne i strålende sol i går med en syk gutt, så i dag kunne jeg tenke meg å komme meg ut litt. Skal bestille oss legetime til August i dag, han har fremdeles litt høy temperatur og er tett - og veldig grinete til tider. Fikk forresten en ny tann i går - nå har det kommet tre stykker på rappen.

Hva skal dere i dag da?

Det er sommer, det er sol... det er MAAANDAG!

Sol er det vertfall.. og ganske okai temperatur!

Solveig har ikke lyst å gå i bhg fortiden.. har i grunnen gjevnt over ikke hatt så lyst til å gå! Hun sier at de andre ungene ikke vil leke med henne. Vet ikke helt hva det er.. vet at hun leker noen ganger mens andre ganger går hun alene. Håper bare at den siste tiden blir bra for henne. Hun skal bare gå i den bhg ut juni før hun tar lang ferie og skal begynne i en ny til høsten.

Jeg og Aslak har ordnet på vaskerommet. Fått vekk noen hyller og lagt dem i boden. Forflytting av rot kalles det hehe. Vi har god tid i dag! Når det er morgen kl 6 så får man gjort mye! Handlet før Solveig ble levert i bhg. Nå tror jeg det blir lunsj snart. Aslak er småsutrete.

Ellers har Solveig bestillt pannekaker til middag! SÅ greit.. for det er mannen som lager pannekaker her i hus! [:D]

Gratulerer med en ny tann lenemor!! Syns du er sent ute med tenner egentlig.. 3 tenner i voksen alder er ikke mye å skryte av..

åååja.. var det August som fikk tanna?[8|]

Dårlig dag her i dag [&:] Hentet barna i går, og det var sååå fint å se de igjen! Men fra det sekundet Leah våknet i dag har hun kun mast, mast, mast og atter mast [&:] Og snakker man til henne, eller prøver å fortelle at hun må slutte så bare svarer hun stygt tilbake eller ler .. Jeg blir gaaaaal og er utslitt før klokka har blitt ti på formiddagen [&o]

Ha, ha, ha - ja, det var August som fikk tann... Når det er sagt så har jeg fått flere tenner i voksen alder jeg - visdomstennene mine kom etter at jeg var fylt 20 alle sammen (eller to av dem da - resten ble operert ut for de vokste jo bare innover i tannkjøttet mitt)

Her er det endelig en vanlig mandag sådan at JEG kan ha fri. Velfortjenet etter gårsagens konfirmasjonsgudstjenester som forløp glimrende. Klokkeren mente jeg hadde militær disiplin på ungdommene, Men jeg hadde altså bare øvd grundig hvordan de skulle gå så det så pent ut.

Og når vi snakker om tenner så kan jeg fortelle at jeg var til tannlege for første gang sånn skikkelig på 6 år (var så vidt innom for 2 år siden, man da var jeg gravid og kunne ikke ta røngten). Og jeg kom ikke ut med munnen ryddet. Faktisk var det bare to små hul som skal fikses senere og visdomstennene får sitte inntil videre(selv om han mente det var nemmer å fjerne dem nå når jeg var ung[;)]).

Ellers går det mot en stille uke med stengt barnehage fra imorgen. Renholder streiker og da må de stenge og resten tas ut i streik fra onsdag. Så nå har jeg kjøpt små rosinpakker. Sånt er kjekt å ha når ungene skal være hjemme. Så skal vi koooooose oss.

Måååårnings!

da er jeg på jobben. Vært hos legen i dag morges for å ta stoffskifteprøver. Mistenker at alt ikke er som det saklenda...aaaaarg! Får svar på fredag!

I dags kinnner sola fra skyfri himmel. Skikkelig deilig vær. Så det blir nok grilling etterpå. Og så skal jeg løpe meg en tur i skogen. Deilig!!

I dag er mannen og Mari på pappa-lunsj. Det er så mange pappaer hjemme i dag, så de skulle kose seg litt. Og tenk, i morra starter Mari i barnehagen! Buhuuuuuu....hvor har babyen min blitt av?

Superberta: Ønsker deg god bedring fra hodepinen....og jeg kan love deg at de "silikonpuppene" man får mens man er gravid...og ammer, de forsvinner etterpå.

Nå har jeg noen triste, små, slappe greier, som ikke kan kvalifiserers til å kalles pupper. Og de krymper mer og mer, etterhvert som jeg trener. Og de var STORE og fine mens jeg var gravid. Så NYT dem, hehehehe!

God bedring superberta!!!

Back
Topp