Det er mandag,, mandag, mandag- igjen.190710

Looney

Forumet er livet
VIP
Og jeg har ferie!!

jeg å[:D] og jeg elsker det[:D][:D]

god morgen[:)]

mannen har dratt på fisketur med gutta og jeg og ungene skal på hytta idag til mine foreldre, det gleder vi oss til! bare tusen ting jeg må før vi drar + at vi skal stoppe å kjøpe div på veien dit. men vi har da god tid i disse feriedager[:D]

været er ustabilt, så må vel pakke litt begge deler. typisk trøndelag ja...

ha en flott julidag[:)]

God morgen! [:)]

Sambo har også ferie!

...og den starta han med å vekke ungene kl 7... [8|] Ida sovna ikke før etter jeg hadde sovna i går kveld, hun har blitt heeeelt umulig på kvelden. Ligger våken leeeeenge, uansett hvor trøtt hun er.
Enniveis, sambo greide da å vekke dem. Og Ida, guri meg, for et morgentroll!!! Jeg skjønner henne jo, hun er jo skikkelig dautrøtt, men kjære vene for et usakelig humør hun har! Hun klikka skikkelig fordi vi sa hun måtte tisse da hun stod opp, og deretter da hun måtte tørke seg! [8|]
Men vi håper resten av dagen blir bedre. Skal ta husvasken i dag, også skal jeg på Functional Moves i ettermiddag. Ute er det maaaaasse skyer, så tenker det blir litt regn og sånn i dag.

Ha en fin mandag! [:)]

God tur på hytta MaRtE! [:)]

takk, skrållan[:)]

masse stress før avgang, men snart blir det avslapning.

godt humør ønskes alle, både små og store i dag[;)][:D]

Jeg har også feri.... Men det tells kanskje ikke?

Digg digg Looney - hvordan er formen forresten?

Haha Skrållan: Må le av disse små, selvom DET IKKE ER NOE MORSOMT når de er i det hjørnet! Håper hun blir bedre utover dagen og kose deg på trening (det er vell trening?) Hihih

God tur på hytta MaRtE

Nå ligger jeg og ammer, fikk det ikke til sist, men nå takket være ammeskjold går det som en drøm, og lille Olivia våkner hver 4 time for påfyll + ny bleie I dag skal vi inn til Fredrikstd en tur (er jo på hytta på Hvaler) så skal vi kjøpe et stooooort basseng til barna (min lillesøster og Chris) og spise på peppes - resten av dagen skal jeg fortsette å sveve på min rosa sky[8D][8D][8D]

Da er dagen som vanlig her. Ungene i barnehagen og jeg har trent[:)] Ute har vi skikkelig drittvær[:'(][:'(][:'(] sterk og vind og masse regn.........

Så i dag skal jeg vaske klær og rydde tenker jeg

snakkis senare

Silly: formen er topp den[:)] Merker egentlig svært lite jeg. Men er litt sånn at jeg velger å iikke kjenne etter. Synes mange inne på januar forumet har så mange tegn og plager, men der er ikke jeg kjenner jeg.

Sovet ut i dag igjen, deilig. Skal straks til legen for de obligatoriske blodprøvene i svangerskapet, også skal jeg ta sol. Resten av dagen går med til pakking til Risørtur i morgen og kos med samboeren min[:)]

Her har vi sover leeeenge[:D][:D] Får jentene til mannen i dag. Har akkurat bestilt hotell i Oslo og skal til Tusenfryd denne uken, og sikkert innom noe badeland på vei hjem igjen!![:D]

Jogget i går, og kjenner jeg er klar for litt mer trening ogs sol i dag og![:D] Var på date med mannen i går, på kino i elleve tiden og så knight and day![:D] Koselig!!!![:D][:D][:D]

Sikkert lurt å ikke kjenne etter Looney! Alle har jo noen vondter her og der om man bare kjenner etter, hvertfall jeg[:D][:D]

Får ikke til å betale på strawberrynet i dag jeg[>:] Ikke noen av dere som skal ha noe der vel, som kan teste om betalingen virker hos dere?[8|][:D]

Silly: Hun har heldigvis ikke vært så verst i dag! [:)] og hehehehe ja, Functional Moves er trening [;)] ganske hard trening også, faktisk! Høres forresten ut som om du koser deg max om dagen, kjempeflott! [:)] Er jo nesten blitt trebarnsmor du! [:D]
McMor: Skal ikke ha noe der jeg... håper noen andre kan hjelpe deg!

Jeg har kjøpt meg jordbær og vannmelon, så jeg skal kose meg max når ungene har lagt seg! [:D] Skal se film også, blir digg ja.
Fikk H&M-katalogen i dag jeg og, men tror jeg bare bestiller den billige cardiganen til meg selv... resten vil jeg prøve i butikk, tror jeg... Ida og Tobias får litt barnehageklær da.

Nevermind, fikk det til selv!!

Bilen er pakket og vi er klare for avreise tidlig i morgen. Skal plukke opp Nicholas i Drammen i ti tiden, også bærer det videre til Risør. Kommer trolig et vennepar til nedover til helgen, med ei jente på alder med N. Da vet jeg om en som blir glad[:)]

Ellers har vi med ekstremt mye ting[&:] Masse uteleker, spill, volleyballnett, pc, dvd osv...Hjelpes meg[X(]

Må vel begynne å tenke på sengen, opp klokken fem i morgen[>:]

ORIGINAL: Shopoholic

Jeg er skakkkjørt etter helgen [&:]

[>:]vært på fylla igjen??

Back
Topp