Det er mandag, det er mandag...

Looney

Forumet er livet
VIP
og jeg er på vei til jobb. Hva skal dere i dag da??

Senere er planene å ta sol, trene og shoppe. Men først en laaaang dag på jobb[:)]

Akkurat nå ser vi på Pororo og spiser grøt.
Etterpå skal vi nok ut i sandkassen [:)]
Ellers så skal jeg begynne i en ny jobb i dag,bare deltidsjobb da siden vi ikke har bhgplass og jeg er student.Men må jo prøve å tjene opp litt permisjonspenger [:)]

Shopping hørtes bra ut [:)]

Jeg skal på jobb om noen timer.. Nå bare slapper jeg av med diverse serier på tv og bv [;)]

Her blir det nok sofan store deler av dagen, alle 3 er blitt forkjøla, og formen er [:'(]

Jeg har ferie, og mannen skal jobbe hos pappa - jeg blir sikkert med[:)]

Jeg er nettopp hjemme fra jobb! Vært alene med tre ungdommer fra fredag til i dag så litt sliiiten nå. Lunta var ikke så lang når ingen ville legge seg i går..[8D] Jeg var trøtt og ville såååve!!![8D]

så nå skal jeg SLAPPE av i sola!! Hurra!![:)][:)]

skal snart til tannlegen[:'(][:'(][:'(] så må jeg orde noe for bestemora mi... så lurte jeg litt på om jeg skulle bli med ho og mamma på bingo i håp om å vinne noe... bestemor betaler for bongene da[;)]

jeg har hjemmekontor idag, og slapper av på nettet ...(jobbe sa du?? hehe)
Skal på shopping i ettermiddag tror jeg, ellers ingen planer.

er totalt utslitt i dag. etter dagens do besøk.
sov fra 7 til klokken 13...
då jeg er då nett stått opp..

I dag har jeg vært på jobb, men ikke så lenge. Var på ul til kl 11.00 og tilbake på jobb i ca 2 timer før jeg bare måtte dra hjem igjen p.g.a dårlig form. Resten av dagen skal jeg nok bare sitte inne å slappe av. Orker ikke være ute i varmen når jeg er dårlig. [:'(]

jeg da fortsatt på jobb jeg. Men vurderer dra hjem snart da jeg emrker jeg er inefektiv i øyeblikket[&:][&:]

Hva jobber du som da looney?

I dag har vi koset oss ute i solen...lillejenta har fått fri fra bhg, og kosa seg hjemme med mamma[:)] I kveld drar vi ut på hytta, og det blir deilig[:)]

ORIGINAL: ballah

Hva jobber du som da looney?

Looney er sosialkonsulent i en kommune[:)] Saksbehandler/veileder er jeg da[:)] Jobber med saksbehandling, oppfølging av rusmisbrukere osv. Begynte i ny jobb i slutten av april faktisk. Byttet fra barnepsykiatrien da jeg var meget lei turnusjobbing[:)]

Back
Topp