Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Akkurat nå ser vi på Pororo og spiser grøt.
Etterpå skal vi nok ut i sandkassen [:)]
Ellers så skal jeg begynne i en ny jobb i dag,bare deltidsjobb da siden vi ikke har bhgplass og jeg er student.Men må jo prøve å tjene opp litt permisjonspenger [:)]
Jeg er nettopp hjemme fra jobb! Vært alene med tre ungdommer fra fredag til i dag så litt sliiiten nå. Lunta var ikke så lang når ingen ville legge seg i går..[8D] Jeg var trøtt og ville såååve!!![8D]
skal snart til tannlegen[:'(][:'(][:'(] så må jeg orde noe for bestemora mi... så lurte jeg litt på om jeg skulle bli med ho og mamma på bingo i håp om å vinne noe... bestemor betaler for bongene da[;)]
I dag har jeg vært på jobb, men ikke så lenge. Var på ul til kl 11.00 og tilbake på jobb i ca 2 timer før jeg bare måtte dra hjem igjen p.g.a dårlig form. Resten av dagen skal jeg nok bare sitte inne å slappe av. Orker ikke være ute i varmen når jeg er dårlig. [:'(]
I dag har vi koset oss ute i solen...lillejenta har fått fri fra bhg, og kosa seg hjemme med mamma[:)] I kveld drar vi ut på hytta, og det blir deilig[:)]
Looney er sosialkonsulent i en kommune[:)] Saksbehandler/veileder er jeg da[:)] Jobber med saksbehandling, oppfølging av rusmisbrukere osv. Begynte i ny jobb i slutten av april faktisk. Byttet fra barnepsykiatrien da jeg var meget lei turnusjobbing[:)]