Det er mandag, det er mandag 6 desember

Looney

Forumet er livet
VIP
var en stund her redd jeg måtte kontakte sykehuset for kynnerne ble vonde og ville ikke gi seg[>:] Men litt bedre nå så....

nå må du slappe av, looney[:)] litt tidlig enda syns jeg[;)]

god morgen[:)]

maria og papsn er dratt på jobb og skole, thomas sover enda og godt er det. han kom til oss i natt så da sov vi ikke så godt noen av oss. syns det er deilig å være oppe alene jeg[:)]

i dag er planen kun å være hjemme, herlig!!!

I dag er jeg tidlig på BV gitt...Skal snart kjøre Heidi til bhg..Men ute er det is og snø på veiene og ingenting er brøytet[:@][:'(][&o]

Vilde er hjemme med meg i dag...Hun er skikkelig løs i magen sin...Så i dag blir hun hjemme fra bgh

Har forsåvidt null planer og kan ikke trene siden hun er hjemme...men har jo elipsemaskin hjemme også da...Så kan nok ta en runde på den

Og så må jeg bare fortelle hvor flink Heidi var i går..Turnen hun går på hadde juleoppvisning...Og dem var så flotte hele gjengen[:)] Kan ikke legge inn bilder siden det er flerne unger med på bildene..Lenge siden jeg har sett turnoppvisning. Har vel ikke sett siden sist jeg gikk på turnen..Var jo sånn at jeg fikk lyst til å begynne igjen[:D]

Nei får vel prøve å komme meg til bhg

hva er det med mannfolk og sykdom?? eller er det min som er spesiell der?? thomas spydde i går rett før 12 tror jeg, og en gang på ettermiddagen. mannen begynte å kjenne det i går kveld at han og er syk[8|] kan det virkelig smitte så fort??? han er på jobb nå da, men han tror han er syk..[8|][:-] jeg bare tror det ikke går an jeg da, thomas ble jo smitta i bhg før helga. tidenes hypokonder spør du meg... men for all del, han KAN jo være syk å da. får nesten håpe det så blir vi ferdig med det, orker ikke å gå å høre på at han tror han har blitt smitta hele uka.

God morgen!

Blir en ufrivillig fridag på meg i dag. Skulle inn å se til Jenny i går før jeg la meg, og i det jeg åpna døra så slo lukten av spy mot meg.
Hun hadde kasta opp helt ekstreme mengder og rulla seg rundt i det..
Så da ble det vaskin av sengetøy, lammeskinn, madrass, seng og gulv og unge!

Og sånn rundt kl 2 i natt så begynte Tomas, og han har flydd frem og tilbake på do i hele natt..
Jeg prøvde å si at han kanskje kunne ligge på sofaen siden jeg og Jenny lå i vår seng, men da ble han pissesur. Kunne jo ikke kaste han ut fra rommet sitt!
Så jeg er da altså hjemme fordi Jenny er hjemme, for han kan jo IKKE passe på henne...
Prøvde å minne han på da jeg hadde omgangsyken i mai og han stakk ut på byn på kvelden og var i idrettshallen to hele dager på rad.. Men da var jeg bare usakelig..!

Får vel dra på butikken å handle litt til sjuklingene..

God bedring alle syke!

Ikke helt i formen her heller, aner ikke hva det er... men med min flaks er det vel influensa OG omgangen - samtidig! Har ikke spydd enda, og er ikke særlig kvalm, men nooooe er det som lumsker kjenner jeg...
Ungene er i bhg, så jeg skal holde senga eller sofaen hele dagen.

Her var det sykdom i dag ja, god bedring til alle syke!![:)] Og ta vare på deg selv nå Looney!![;)][:)][:)]

Her er det fyr i peisen og pensumbøker spredt rundt i hele sofaen!!![:D] Jepp, noen innstasdager nå for å få ferdig noen oppgaver så er det snart en mnds juleferie!![:D][:D] Får nyte å være student så lenge jeg kan!![;)][:D][:D]

Looney har sovet dårlig i natt pga kynnere, men bedre nå. Sto opp kl elleve jeg, og driver nå med frokosten. SKal en tur innom jobben i dag for å levere sykemelding og ta siste overlapping av stillingen min før jeg tar permisjon. Vurderer ta et par interne telefoner fra jobben for å fikse opp i alt styret med mitt lokale NAV kontor også[&:] Stoler nemlig ikke på de.

Skal møte gubben etter jobb for å hente vår reparerte pc og nye tv. Acer har faktisk fikset vår pc på garantien og den er nå god som ny. Feilen lå visst i hovedkortet så ikke rart vi har hatt problemer disse årene her. Greit å ha den som ekstra pc.

Så blir det vel hjem og lage middag før Nicholas og bessa kommer hjem. Tror virkelig de koser seg sammen i dag altså for Nicholas er en skikkelig bessa-gutt og digger alenetid med han.

Vi fikk gjort masse på rommet til snuppa i går og det blir kjempe fint.

Jeg ble litt bedre i formen, så nå har jeg pakka inn julegaver! [:)]

Bestemte meg for å droppe trening i dag pga formen, huff og huff... glad det ikke er JEG som skal være i samme hus som meg selv i kveld! [8D]
Ungene er hjemme fra bhg takket være pappa, jeg har fått cola på døra takket være søstra mi og i boden står ALLE julegavene ferdig innpakka og sortert i poser etter hvor de skal leveres [:)]

god bedring syke folk[:)][:)]

å, helldig du da, skrållan, som er ferdig med julegavene!!

mannen kom hjem fra jobb, han begynte jo å bli så dårlig. ble frisk da han kom hjem. rart det der. hadde hjemmekontor, så da gjorde han noe hvertfall. nå har han tatt med maria på shopping, det er bra for alle det. moro for henne og ingen krangling i heimen[:D]

thomas er forresten helt frisk, veldig frisk! masse energi gitt!

ORIGINAL: MaRtE:)

god bedring syke folk[:)][:)]

å, helldig du da, skrållan, som er ferdig med julegavene!!

mannen kom hjem fra jobb, han begynte jo å bli så dårlig. ble frisk da han kom hjem. rart det der. hadde hjemmekontor, så da gjorde han noe hvertfall. nå har han tatt med maria på shopping, det er bra for alle det. moro for henne og ingen krangling i heimen[:D]

thomas er forresten helt frisk, veldig frisk! masse energi gitt!

Ja, det er veldig deilig å være helt ferdig! [:D] Skal vel kjøpe en liten ting til til Tobias da, men det har ingen hast [:)]

Haha, jeg må le av mannen din! [:)] Godt han ble frisk da, og at han har kosa seg med Maria på shopping [:)] Og hurra for energiThomas, finnes jo ikke bedre tegn på at de er friske det! [:D]

du kommer til å få ei god lønning til jul, suki[:D] også blir det ekstra godt å slappe av i jula etter så mye jobbing[:)] det ordner seg for snille piker selv om det ikke alltid ser slik ut.

her er begge ungene veldig våkne enda, de ble lagt før halv 8. maria drar i 7-tiden så hun kan godt legge seg snart.

nå er det jakten på kjærligheten!

Helluuen. Vært en tur på jobb og ordnet opp litt[:D] SÅ har jeg hentet telefonen min på reperasjon og de mener den nå er fikset. Så da krysser vi fingrene for akurat det. Hentet den ene pc'en på reperasjon også. Acer har faktisk byttet hovedkortet, harddisken, oppgradert masse og byttet noe mer. Altså er hele pc'en ny innvendig i det gamle skallet. Og det kostet oss ikke en krone. Men det er tydlig at det var mye galt med den da. SÅ hentet jeg og gubben tv'en til kjellerestua. Ble en fancysmancy tv som gjorde seg godt der nede. Men mangler div kabler for å koble den til Hdboksen da. Fikk visst kjøpt meg en jakke på senteret mens jeg ventet på gubben også jeg, sånn plutselig[:D]

Nicholas og bessa kom i syvtiden og hadde storkost seg idag. Nå ligger N i sengen men sover ikke. Han driver med en kamp mellom noen riddere tror jeg[&:]

Jeg har drevet med tidenes tålmodighetsprosjekt, nemlig å sette sammen en jævla vasket voksipose[:@][:@][:@] Men nå tror jeg den er i orden, kanskje........ I går vasket jeg en del babytøy som snart skal ryddes inn i kommoden til snuppa. Koselig å se babytøy henge på tørkestativet igjen gitt[:D]

I morgen skal jeg, mamma og N til Sverige har vi funnet ut. Sånn for turens skyld bare. Jeg har forresten virkelig overgått meg selv i forhold til julegaver til gubben. Mon tro om han har fortjent det.Ha ha ha...

Back
Topp