Det er mandag, det er 28.juni

WZ

Glad i forumet
Og jeg har FEEEEEEEEEEERIE!!

Deeeilig!
Vi er på hjemstedet, kom hit på fredag og blir til onsdag.
Var i bryllup i går, fantastisk vakkert..

Nyt ferien wz!!  Jeg stikker på jobb jeg[:)]

Ellers er planene å jobbe, trene, sole og shoppe. Jada dagene flyr de[:)][:)]

ååååå....mandag... i dag var det ikke en god start, er som regel enten eller på mårran. jeg kjenner jeg er sååå klar for ferie, må bare tenke at nå er det bare 2 uker igjen[;)] i morgen og frem til ferien skal jeg begynne å jobbe med et nytt barn, vet ikke hva jeg syns om det, krevende og spennende.

men nå er sommeren her da! sol og meldt mot 20 grader i dag, så i dag drar jeg for første gang i år på jobb i shorts[:D][:D]

kos deg , wz! du er heldig du[:)]

Her er det varmt, men ingen sol!![:)] Nå er det bhg, så er det shopping og frisør på hu mor[:D][:D][:D][:D]

God morgen alle sammen! [:)]

Her sov ungene til litt over halv 9! [:D] Me liiiiiiiike! [:D][:D]
Skal en snartur til biblioteket og levere inn noen dvd'er vi har lånt i dag, også skal jeg på Functional Moves 17.30. Ellers ingen planer. Ute er det litt sol bak skylaget, er 13 grader, så vi må vel finne oss en plass vi kan nyte sola. Men sånn egentlig burde vi vært på senteret, for a mor har krympa seg ut av fjorårets bikini, og har derfor ikke muligheter til å sole seg. Men så har vi jo ikke uteplass heller da, så sånn sett går det greit.

Ha en fin dag jenter! [:)]

Heldige du Skrållan som har krympa ut av bikinien[:)] 

Skal dere og til sverige Suki? Skrev det jo i lørdagstråden og, men jeg kan absolutt anbefale Astrid Lindgrens verden. Hvis dere skal den veien[:)] 

Her er det strålende vær i dag, og så er det meldt regn i over en uke etter det[&o] Lurer på om jeg skal stikke ned på stranden bare så det er gjort i ferien liksom. Ser ikke ut som det blir så mange flere sjanser[8|]

Jeg er helt psykisk skutt akkurat no..............
Har drevet å ringt til barneskolen, ungdomskolen, vgs, helsestasjoner osv- Ja alt jeg har vært innom omtrent under barneåra.
Er et ork hele greia altså.
Men no er jeg omtrent ferdig og kan slappe litt av iallefall.

Ellers jeg jeg veldig spent. Reiser på ferie med gubben til helga. Ungene skal være til svigers. Vi skal ta fly og jeg har jo flyskrekk. Så det er en skrekkblandet fryd. Men gleder meg til å være i utlandet.
Men klesvasking og shopping før turen må til.
Buksene mine er for store så jeg må ha nye. Kan ikke se ut som en sekk heller liksom.

McMor: Skulle egentlig bare mangle og da, siden jeg kjøpte fjorårets bikini mens jeg fullamma tobias enda [;)] Puppene har krympa bittelitt, for å si det sånn!

Vi har kosa oss ute i formiddag. Dro på butikktur, men underveis ble vi oppringt av søstra mi samt at bestevenninna mi og jenta hennes skulle også på byen. Så vi slo oss sammen, og dro først på den nye lekebutikken så ungene fikk myse litt. stoooooor stas! [:D] Så dro vi til parken, for en liten lekestund, før vi tok en picnic på gresset. Etterpå tusla vi innom en ny interiørsjappe i sentrum, og jeg kjøpte meg en lyslykt jeg har drømt om lenge! [:)]
Se så fiiiiin den er da!

Blir et kubbelys inni den da, men det hadde jeg ikke hjemme nå. Så kjøpte vi is, før vi gikk hjem. Tobias la seg nå kl 14, 2 timer senere enn vanlig, så han får bare sove 1 time i dag. Nå må det vaskes klær og litt sånn, før ungene drar til søs så jeg får trene! [:)]

Fruen, hvorfor ringinga?

Fiiin lykt skrållan!! Elsker sånne, men de pleier være så himla dyre!

Mannen har tatt med lillemor for å handle, jeg nyter tiden alene. Ellers går vaskemaskinen i ett i dag. Mannen sine klær kan jeg bare pakke ned igjen, han skal kjøre til Sverige igjen til helga på noe rallygreier. 70 mil en vei, at han gidder. Da har han kjørt t/r sverige to ganger på to uker[:D]

Ja, de pleier å være veldig dyre! Denne kosta 249, det synes jeg ikke var så ille [:)]

McMor
Jeg driver å innhenter all informasjon som kan være på meg. All info som kan si at jeg har tatt kontakt for å få hjelp (var bl.a mobbeoffer) pga en søknad jeg har inne til nav. Dem krever bevis for at jeg har hatt kontakt i oppveksten og spesielt før 2004.

Men har kommet meg igjennom det meste no, så håper nav blir fornøyd. For den søknaden krever jeg å få godkjent altså.

Da skjønner jeg du er sliten, det kan ikke være bare lett å gå gjennom. Håper søknaden din går glatt og raskt gjennom.[:)] Og god tur til der dere skal!!!

takk takk McMor.
Vi skal til Riga, gleder meg masse.

Nei, skal man reise hjem fra jobb da tro??

Har trent, og da jeg kom ut fra senteret ble jeg møtt av en svart himmel, masse lyn og torden - og århundrets pissregn. Sånn flaks at jeg bare gikk i t-skjorte da! [8D][:D]

Hmmm, jeg har vondt i kneet. Typisk at når jeg endelig kom i gang med trening så ryker kneet. har mest sannsynlig rift i menisken og går og venter på mr og røntgen.[8|] Lang ventetid, fikk time 27. juli og jeg har vondt.

Ellers har vi vært på 5 mnd kontroll med Sivert i dag og fått sprøyte så han var helt umulig til kvelds. Men han var blitt stor gutt, 8450 g og 67 cm. [:)]

Oj jeg har shoppet med mamma i dag. Ble noe som 8 eller ni topper til meg, tre undertøy sett, div sminke og en piratbukse[:)] Og to fotball drakter til N +  sengetøy med pirater på. Da blir han fornøyd. Snakket med han på telefonen i sta og han hadde koset seg i løveparken og alt var bra. Selv med vannkopper, så er formen god.

I morgen skal det jobbes igjen, så blir det hjemmedager med den sjuke vannkoppen onsdag og torsdag. Gav beskjed til sjefen min i dag om at jeg er hjemme med sykt barn de dagene.

I morgen skal jeg ha medarbeider samtale med sjefen og fortelle og lille-nye-sjef[&:]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: McMor

Heldige du Skrållan som har krympa ut av bikinien[:)] 

Skal dere og til sverige Suki? Skrev det jo i lørdagstråden og, men jeg kan absolutt anbefale Astrid Lindgrens verden. Hvis dere skal den veien[:)] 

Her er det strålende vær i dag, og så er det meldt regn i over en uke etter det[&o] Lurer på om jeg skal stikke ned på stranden bare så det er gjort i ferien liksom. Ser ikke ut som det blir så mange flere sjanser[8|]

Hvor i sverige ligger det?
Vi skal visst i Gøteborg-Veneren området. Har sagt jeg vil på liseberg og universeum, og så får samboern finne ut hva og hvor han vil. Han som er så opptatt av denne store innskjøen som visstnok skal være så fin. [8|] 

Astrid Lindgrens verden ligger i Vimmerby. Ca 3 timer kjøring fra Gøteborg. innover i landet liksom. Var der da jeg var liten jeg[:)]

Back
Topp