det er MANDAG dere!

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

da var det jobbedag igjen da, så litt trøtt er det lov å være.

lurer på å kjøpe rockering etter jobb i dag, bedre sent enn aldri[:D]

ha en fin dag[:)]

God morgen! [:)]

Ja, kjøp deg rockering MaRtE, det er knall! [:)] Jeg skal bestille meg armringer i dag;
http://www.rockeringer.no/Armringer.html

Her er sambo hjemme i dag. Humper rundt, og synes synd på seg selv [;)] Heldigvis fikk jeg unna husvasken i går, selv om jeg var skikkelig stiv og støl i kroppen etter å ha gått i 4 timer, 2 timer av dem i oppoverbakke med Tobias i armene, med stor sekk på ryggen... [&:]
I dag skal vi på biblioteket. Jeg fikk sms fra dem grytidlig i dag om at boka jeg har reservert har kommet inn. Så i dag skal jeg lese, lese, lese! [:D] Kl 17 skal jeg ta lesepause, for da skal jeg på Functional Moves. Sambo snakka om at søstra hans som er her nå denne uka hadde lyst til å være med meg å trene hele uka, så jeg må høre med henne i dag da om det var sant.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her er det sommer og sol[:)][:)] Nå har vi 13 grader i solen[:)] Har levert ungene i barnehagen og jeg har trent[:)] Kun kondisjonstrening  i dag.. Deler opp styrke og kondisjontrening annen hver dag, for da kan jeg trene mer[;)] har trent 21/30

Nå har jeg tenkt å utnytte sola mens vi har den..Så jeg stikker hjem til mine foreldre som er på ferie på Skopelos[:)] Så i dag skal jeg grilles i sola[;)] Må ha litt farge før vi tar bilder på lørdag...Da skal vi nemlig ta 1 års bilde, søskenbilde og familiebilde[:)][:)] Må ha litt farge til da[:)]

Nei dere får koze dere[:)]

Biblioteket var stengt, nedtur. Ble bæsja på 3 ganger av en jækla måse (en gang frem på meg, en gang bak på meg og en gang på vinterposen i vogna til Tobias). Kommer hjem, og sambo har koblet på pcn sin på tvn og sitter der og trykker. I tillegg har han invitert søstra si og hyperbarnet hennes på besøk.

Jeg merker at dette ikke er den beste mandagen!!

Hehe.. jeg leser virkelig mandagshistorier fra deg Skrållan!!![:D][:D]

Mandy: Beholder du plassen om du utsetter den da?? I så fall er det ikke ditt problem hva barnehagen tenker!![;)]

Her ble det sen levering i bhg og siden det er rimelig tomt i skapene her skulle jeg handle før jeg selv spiste frokost.. jada.. leverte mini i bhg, leverte inn en film vi hadde lånt, leverte børker på biblioteket og lånte nye og da jeg endelig skulle handle hadde jeg glemt kortet hjemme. Så etter mye om og men så sitter jeg nå med frokosten[8D][:D]

Har og fått time allerede nå på fredag til konisering da det var noen som hadde avbestilt. Godt var det ellers måtte jeg gjort det midt i ferien. Bare synd jeg skal på blåtur på lørdag, men noe går det jo utover uansett. Kjenner jeg gruer meg, men er glad jeg skal bli ferdig med det nå!!![:)]

Og jeg har gått opp sååå mange kilo... jeg som var så flink her for en stund siden[:(][:(][:(]  Ikke alltid positivt med et mannebein som kan spise hva det skal være og en kjæreste som er svak for mat nei... men nå er det virkelig nok, og jeg har kjeftet litt på han og slik at jeg får fordelt litt skyld[8D] Så nå får han bare se å skjerpe matvanene sine han og.. ikke vondt av det selv om han er tynn[:)][:)]

Stranden straks. Siste dag før hjemreise i dag[&o] Kunne glatt blitt en uke eller to til nå kjenner jeg. Heller  det enn hjem for visning og styr med salg av leiligheten[>:]

ORIGINAL: Delia

Mandy: Beholder du plassen om du utsetter den da?? I så fall er det ikke ditt problem hva barnehagen tenker!![;)]

Her ble det sen levering i bhg og siden det er rimelig tomt i skapene her skulle jeg handle før jeg selv spiste frokost.. jada.. leverte mini i bhg, leverte inn en film vi hadde lånt, leverte børker på biblioteket og lånte nye og da jeg endelig skulle handle hadde jeg glemt kortet hjemme. Så etter mye om og men så sitter jeg nå med frokosten[8D][:D]

Har og fått time allerede nå på fredag til konisering da det var noen som hadde avbestilt. Godt var det ellers måtte jeg gjort det midt i ferien. Bare synd jeg skal på blåtur på lørdag, men noe går det jo utover uansett. Kjenner jeg gruer meg, men er glad jeg skal bli ferdig med det nå!!![:)]

Og jeg har gått opp sååå mange kilo... jeg som var så flink her for en stund siden[:(][:(][:(]  Ikke alltid positivt med et mannebein som kan spise hva det skal være og en kjæreste som er svak for mat nei... men nå er det virkelig nok, og jeg har kjeftet litt på han og slik at jeg får fordelt litt skyld[8D] Så nå får han bare se å skjerpe matvanene sine han og.. ikke vondt av det selv om han er tynn[:)][:)]

Lykke til på koniseringen! Jeg går og venter på resultat fra biopsi jeg. Er redd det allerede er kreft. [&o] Men det er sikkert ikke det, bare jeg som alltid tenker det verste. Celleprøvene har kun vist "lette forandringer" så håper på det. Dersom jeg skal konisere blir det nok midt i sommerjobben. Men men, skal nok takle det.

ORIGINAL: kiki82

Lykke til på koniseringen! Jeg går og venter på resultat fra biopsi jeg. Er redd det allerede er kreft. [&o] Men det er sikkert ikke det, bare jeg som alltid tenker det verste. Celleprøvene har kun vist "lette forandringer" så håper på det. Dersom jeg skal konisere blir det nok midt i sommerjobben. Men men, skal nok takle det.

Takk[:)][:)] Usj... det er ventetiden som er verst[&o] Hvor lenge siden du tok den? Ikke lett å tenke positivt, men sier de lette forandringer så er det nok det[;)] Krysser fingrene for deg... her sa de før biopsien at det nok var verste graden så det ante meg jo... nå vil jeg bare få det gjort før det skjer noe mer. Du får forhåpentligvis bare beskjed om oppfølging med hyppige undersøkelser så håper jeg det går tilbake av seg selv!!!![:)][:)][:)] Hvis ikke så er dette ikke noe som ødelegger noe nødvendigvis... det er det jeg er mest redd for nå, men de sier jeg nok kan få flere barn...

ORIGINAL: kiki82

Takk[:)][:)] Usj... det er ventetiden som er verst[&o] Hvor lenge siden du tok den? Ikke lett å tenke positivt, men sier de lette forandringer så er det nok det[;)] Krysser fingrene for deg... her sa de før biopsien at det nok var verste graden så det ante meg jo... nå vil jeg bare få det gjort før det skjer noe mer. Du får forhåpentligvis bare beskjed om oppfølging med hyppige undersøkelser så håper jeg det går tilbake av seg selv!!!![:)][:)][:)] Hvis ikke så er dette ikke noe som ødelegger noe nødvendigvis... det er det jeg er mest redd for nå, men de sier jeg nok kan få flere barn...

Jeg tok den på onsdag. Skulle egentlig sist tirsdag, men de ringte da jeg var på vei inn og sa at legen ikke kom pga streik. Da holdt jeg på å knekke sammen altså. Ja, det beste er jo at det går bort av seg selv, men jeg skal takle konisering og. Bare det ikke er kreft...Jeg googler og leser alt for mye, og blir bare skremt. Skulle tro jeg hadde lært etter Aurora, men nei da...Dersom jeg er frisk nå så har jeg lovet å slutte med å lese så mye på nettet. Jeg har jo blant annet funnet ut at noen få som får påvist lette forandringer på celleprøven får påvist kreft ved biopsi. Det er veldig sjeldent, men jeg tror jo alltid det verste. Legen som tok biopsien sa at hun blir veldig overrasket dersom dette er kreft, så jeg prøver å tro på henne. Men jeg er livredd de skal ringe fra sykehuset i dagene fremover. Da vet jeg det er kreft, for dersom det "bare" er forandringer så får jeg brev, ikke telefon.

Usj, det jeg er dårligst på i hele verden er å vente altså. Ser for meg alle tenkelige senarier i hodet. Føler dette ødelegger alt nå, nå som jeg gledet meg så masse til sommerjobben og studier. [&o] Men dersom jeg er frisk så skal sannelig livet nytes altså! [:)]

....

Svarer her selv om dagen er gått...[;)]

Uff, Suki... kan virkelig tenke meg det er tungt for mammaen din som har kjempet seg gjennom så mye nå!!! Noen mennesker fortjener virkelig bare gode dager etter all den tunge børen de allerede har vært gjennom! Krysser fingrene![:)]

Jeg og har en tendens til å tenke negativt, men jeg var NØDT til å "fortrenge" det litt hvis eksamene skulle klares osv. Men merker jeg er redd ja, litt hypokonder til tider tror jeg. Har hatt hodepine på 4 eller 5 dagen nå, og mistet sidesynet en times tid på mandag.. Tankene begynner fort å spinne ja, men fornuften sier meg at dette skjer fordi jeg stresser mer enn jeg tror og prøver å fortrenge.. Så enn så lenge prøver jeg å høre på fornuften!![;)] Jeg skal inn i morgen.. redd... kjenner jeg er redd for at de skal finne mer, redd for at de må ta mye, komplikasjoner osv... men samtidig er jeg iskald og føler ikke så mye... tror jeg fortrenger litt og.. Skal bli godt å bli ferdig med det hvertfall. Men man må jo så til etterkontroll etter 6 mnd... så føler dette henger over ganske så lenge... så man må jo bare finne en måte å tenke positivt!

Takk[:)][:)][:)]

Back
Topp