Det er magisk! *litt lang* :P

~Blikk~

Elsker forumet
Hadde ikke tenkt til å skrive noe om det for vil ikke stresse noen, men jeg kommer ikke helt over at vi fikk høre hjertelyden i dag!!!emoticonHerligste lyden!!
Blir litt lettere å gå til legen på torsdag når jeg vet at vi har funnet lyden hjemme, for han snakket om at han ville prøve å lytte på den kontrollen. 

Vi rigga oss til, hele familien (mannen og guttungen), satte på høytaler. Lytta først på mannen sitt hjerte også skulle vi høre om babyen sitt hjerte var der. Guttungen satt som et tent lys  med hodetelefoner på (selv om vi hadde høytalere:P) det var sååå spennende også fikk vi høre det lille hjerte løpe vilt inni der. Morsomste var når jeg løftet på dopleren, da bråker det litt, men det mente guttungen var babyen som hostet, hehe.

Var så deilig å høre hjertet for jeg har begynt å bli veldig redd, da hjelper det å kunne sjekke litt.

Ååå så flott :0)
Jeg fikk høre hjertelyden på UL i forrige uke. Nydelig lyd.Men hvilket utstyr bruker du og hvor kan man få tak i det? Ville gjerne hatt det hjemme :0)

Så fantastisk følelse!

Babylykke81 skrev:
Ååå så flott :0)
Jeg fikk høre hjertelyden på UL i forrige uke. Nydelig lyd.Men hvilket utstyr bruker du og hvor kan man få tak i det? Ville gjerne hatt det hjemme :0)

Bruker angelsound, kan kjøpes på ebay eller brukt på finn for en grei pris (red: og så klarte ny i mange butikker)!Tror jeg ga 100/200 kr for min sist. Eneste jeg syns er kjipt med den er at den ikke viser hvor mange slag det er i minuttet, men hjelper mye bare å høre hjertet!

Så fantastisk følelse, jeg gleder meg til jeg får høre den jeg å

Så herlig! Godt å få en form for bekreftelse på liv i magen<3 et tips til å telle hjerteslagene: du kan laste ned app som kan telle hjerteslagene. jeg bruker selv 'heartbeat' på min iphone og det fungerer greit :)>

Cec* skrev:
Så herlig! Godt å få en form for bekreftelse på liv i magen<3 et tips til å telle hjerteslagene: du kan laste ned app som kan telle hjerteslagene. jeg bruker selv 'heartbeat' på min iphone og det fungerer greit :)>

ah, det skal jeg teste ut! Tusen takk for tipset!! 

yr^ skrev:
Så fantastisk følelse!

Ingenting som er bedre enn å høre den fantastiske lyden der. Er rett og slett *magisk*

Så heldig du er:D

Sist hadde vi også slik en doppler, men fikk det ikke til med den når jeg var i uke 18 en gang (tror ikke den var noe god:/) Kan jeg spørre hvilken du har?:)

Beste musikken som finnes<3 jeg har også funnet den hjemme, og høres hver dag:-d når min sønn hørte sa han at han hørte en baby som gråt.>

Back
Topp