Det er litt ubehagelig :-(

Linnsi86

Glad i forumet
Hei dere.
Jeg er 25+2 og no er det masse liv hver dag. Men ikke alle spenn er så koselige. I dag har det kjentes ut som hun sparker rett nedover i bekkenet.
Det skjer masse bevegelser og spark ved skambeinet.. Og bakover i korsryggen. Ganske så ubehagelig.
Opplever dere ubehag ved mye aktivitet?

Noen ganger er det direkte vondt, blir sikkert ikke bedre jo sterkere de blir.. :-/ Jeg er 27+0.

Her og er det aktivt hele dagen, de tre siste dagene omtrent ikke i ro, merker ikke så mye til spark bakover/innover, men endel front/sider. Kjenner det begynner og bli slitsomt, sover dårlig, har ikke matlyst for jeg har endel smerter i tillegg, alle sier det er så bra med så mye liv, men allikevel enormt slitsomt og kjennes på resten av kroppen..

Her har det vært veldig stille i dag, men har fått noen få nudge. Hun har en tendens til å rasle i innvollrangla som jeg kaller det...når hun sparker ned og bak. Kjennes ut som hun røsker i nervene til både urinrør og tarm :o :p

Hei dere.
Jeg er 25+2 og no er det masse liv hver dag. Men ikke alle spenn er så koselige. I dag har det kjentes ut som hun sparker rett nedover i bekkenet.
Det skjer masse bevegelser og spark ved skambeinet.. Og bakover i korsryggen. Ganske så ubehagelig.
Opplever dere ubehag ved mye aktivitet?
Jeg synes også det var ubehagelig når baby sparket ned.. For min del ble det bedre når han la seg med hodet ned :) spark i ribbena er ikke behagelig det heller, men jeg synes det er bedre. Da slipper du å tenke at baby forsøker å sparke seg ut ;)

Her kjennes det ut som om han trykker eller presser på ribbeina. Spesielt når jeg sitter. Akkurat som han strekker seg med all kraft mot ribbeina. Også er det alltid på høyre side. Sinnsykt ubehagelig. Prøver liksom å presse han vekk, men det hjelper fint lite haha. Tegn på at plassen begynner å bli mindre for han sikkert. Prøver å utvide eller noe. En eller annen plan må han ha med de høyre ribbeina mine...

Her kjennes det ut som om han trykker eller presser på ribbeina. Spesielt når jeg sitter. Akkurat som han strekker seg med all kraft mot ribbeina. Også er det alltid på høyre side. Sinnsykt ubehagelig. Prøver liksom å presse han vekk, men det hjelper fint lite haha. Tegn på at plassen begynner å bli mindre for han sikkert. Prøver å utvide eller noe. En eller annen plan må han ha med de høyre ribbeina mine...
Sånn gjør han på meg også. Alltid på høyre side.

Back
Topp