Det er litt synd igrunn

munter

Forumet er livet
Siden jobben jeg hadde ble lagt ned når jeg var tre-fire mnd på vei, så har jeg jo ingen jobb eller kollegaer så blir det ikke noe julebord på meg iår[X(][&o]

Jeg vil også ut å spise god julemiddag på koselig restaurant med hygglige mennesker, helt gratis[8|]

Eller generelt ut å spise mange mennesker sammen..

Jeg å viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke hatt jobb på snart 1 år...var ikke ordentlig jobb engang, men praksis via NAV[:'(] Så blir alldeles ikke noe julebord på meg...men får vel samle noen venninner og ta en jentekveld, med å gå ut å spise, også ta seg en real tur ut på byen[;)] Blir vel litt dyrt...men er pokkern meg ikke ofte det skjer[8D]

Skal vi to dra på julebord da? Kan tenke meg det jeg også. Drar gjerne opp til deg jeg[:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

Skal vi to dra på julebord da? Kan tenke meg det jeg også. Drar gjerne opp til deg jeg[:)]

Var den ment til meg??

ORIGINAL: munter

Var den ment til meg??

Ja, den var ment til deg[:)]

Tante!!

Det hadde vært kjempe kos[:D][:)]

Nevnte det så vidt for mannen min nå istad og fikk beskjed at han tar trine når det enn skulle være[;)]

Hvor kunne du tenkt deg å dra?
Er det noe koselig steder der du bor?

Skal vi spørre flere i området? Hadde jo vært koselig med et BV-julebord...[:)]

Hvor kunne du tenkt deg å dra?
Er det noe koselig steder der du bor?

Skal vi spørre flere i området? Hadde jo vært koselig med et BV-julebord...[:)]

Dessverre er det dårlig med spisesteder her jeg bor, det går i pizza-buler her[8|]
Også har vi en kina, men den er så uggen og møkkete synes jeg..

Men vet du om noen steder kanskje, er flyttbar jeg[:D]

Ja det hadde vært kjempe kos med ett født april07 julebord!![:D][:)][:D][:)][:D][:)]

Prinsessenespappa:

God ide!

, kremt.. hvor skal dere ha julebord og når og sånn, bare lurer altså...[:D][:D][:D][:D]

Oj, du jobber med da??

Det er jo en del spisesteder i Lillestrøm da!

Vi kan bestille bord på en restaurant.

Har ikke helt oversikten, det dukker stadig opp nye steder i Lillestrøm.

Men vet om et sted i Storgata; Fratelli. Der har de god mat[:)]

ORIGINAL: tirila

Jeg skal heller ikke på julebord i år.....
Men jeg er også like glad egentlig....![;)]

signerer..[;)]

Back
Topp