Det er litt stress med 2 barn...

Gitte__

Forumet er livet
Sambo er på jobb til halv 11 i kveld! Snuppa sover enda, har sove forbi lunchen!! Og når ho vokner må vi hente småen i bhg..
Så da må jeg gå med ei sulten snuppe[:-] Satser på ho holder seg rolig i vogna[;)] Og vi må på butikken å handle også...
Må gi ho mat med en gang vi kommer hjem, og underholde småen[8D]

Jaja, dagene går no unna[8D]

Uff, ja, kjenner til det stresset om at soving og mating skal matche de andre barna...
Kjipt når man er alene [&o]

ORIGINAL: Aves

dagene går fort unna ja.
synes det var mye stress i starten. storesøster var jo bare 1.5år og skjønte ikke så mye om det å være forsiktig...stille osv...

men det er såååå supert nå. faktisk på en måte enklere å ha begge hjemme for lillegutt blir jo underholdt av at storesøster leker på gulvet. begynte på jobb i går så nå er det pappa sin tur til å være hjemme til 1 januar.

travelt til tider men gosja meg så koselig [:D]
de små har sååå stor glede av hverandre [:D]

Er litt travelt nå for tia, for småen syns det er kjekt å bære på snuppa[:-] Og snuppa ødelegger alltid når småen leker med noe[8D]

Gleder meg til dei leiker mer ilag[:)]

Er litt styr med flere barn ja.

Hadde det veldig greit når jeg bare hadde to barn, men der er jo 5 år mellom.
Nå som jeg har 3, blir det vel myyye styr. Går seg vel til når de blir litt eldre håper jeg. [;)]

ORIGINAL: Julie85

Nå som jeg har 3, blir det vel myyye styr. Går seg vel til når de blir litt eldre håper jeg. [;)]

Kjenner jeg blir veldig småstressa når jeg ser 3barnsforeldre[8D]

ORIGINAL: Gitte__

Jepp. Nå har jeg skjønt hvorfor man får rynker og grå hår [8D]

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: Gitte__

Jepp. Nå har jeg skjønt hvorfor man får rynker og grå hår [8D]

Møtte ei som hadde en på 4, en på 3 og en på 5 mnd...

Like før jeg ble avhold[:D]

Jepp, det blir litt stress. Denne uka jobber mannen så sent at han kun er hjemme en time av tiden Maja er våken på kvelden. Vi holder på å pusse opp, så to dager har han ikke vært sammen med henne. Det var mandag og tirsdag. Onsdag ble Maja skikkelig forkjølet og sliter sånn med å sove stakkar. Uopplagt, trøtt og sur baby som vil sove akkurat når storesøster skal hentes i barnehagen.[&:] Hun gråter av og på hele kvelden og natten, så vi får ikke tatt oss inn på kveldstid heller. Når Maja og jeg henter Frida i barnehagen merker jeg at jeg ikke har den tålmodigheten jeg burde hatt. Pga oppussing for å legge huset ut for salg så har vi havnet på etterskudd med husarbeidet også, og når man i tillegg prøver å komme ajour så blir det vel mye på en gang. Jeg har nesten løpt bena av meg denne uka.

ORIGINAL: namba

Jepp, det blir litt stress. Denne uka jobber mannen så sent at han kun er hjemme en time av tiden Maja er våken på kvelden. Vi holder på å pusse opp, så to dager har han ikke vært sammen med henne. Det var mandag og tirsdag. Onsdag ble Maja skikkelig forkjølet og sliter sånn med å sove stakkar. Uopplagt, trøtt og sur baby som vil sove akkurat når storesøster skal hentes i barnehagen.[&:] Hun gråter av og på hele kvelden og natten, så vi får ikke tatt oss inn på kveldstid heller. Når Maja og jeg henter Frida i barnehagen merker jeg at jeg ikke har den tålmodigheten jeg burde hatt. Pga oppussing for å legge huset ut for salg så har vi havnet på etterskudd med husarbeidet også, og når man i tillegg prøver å komme ajour så blir det vel mye på en gang. Jeg har nesten løpt bena av meg denne uka.

Uff, håper du får ei bedre neste uke[:)]

Sambo jobber fra 1-22.30 2 ganger i uka.. + noen lørdager jobber han hele dagen (7-20)..
Så er mye aleine med barna! Vi pusser også opp, så det er rotete, støvete og kaos her[:'(][8D]

Skjønner deg godt! Litt kaotisk til tider ja..lillebror er verdens snilleste og gråter ALDRI..Men alikevel,en storesøster med trass[8D][:D] Ikke alltid like gøy når mannen jobber kveldskift en hel uke nei(er ikke hjemme før halv 1)[:)][&:]
Men somregel leker de fint sammen,og koser seg en hel haug[:D]

Back
Topp