Det er litt skumelt her ute

åååååååå så fine de var, sånne vil jeg også ha[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

Jeg og.

Levende lys og Bobbo det betyr at dere vil ha gutter da, for dette var to søte små guttebabier.
he he...kunne ikke dy meg[8D]
Min ektemann var veldig begeistret for de to GUTTENE, så dere kjønner vel hva han ønsker seg mest dersom han må velge. Men jenete er OK det og sier han.

For gutter er jo gutter 1.premie har jeg hørt[:D][;)] Men, det viktigste er tross alt at det er friske barn.

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: Sarah

For gutter er jo gutter 1.premie har jeg hørt[:D][;)] Men, det viktigste er tross alt at det er friske barn.

E nu bare her inne å snik litt, håpe d va greit!  Min sambo vil faktisk ha jente! hehe.. Men nu går æ tbake t mitt forum. [:D]

Kårni det er bare å kose seg her inne blandt oss dersom du har lyst til det, sniking er tillat. [:D]
Men jeg håper du sliåpper å flytte inn hit at det ordner seg på vanlig måte for deg, men ellers så er du hjertelig velkommen til det beste forumet her inne[8D]

ORIGINAL: twinanne

Kårni det er bare å kose seg her inne blandt oss dersom du har lyst til det, sniking er tillat. [:D]
Men jeg håper du sliåpper å flytte inn hit at det ordner seg på vanlig måte for deg, men ellers så er du hjertelig velkommen til det beste forumet her inne[8D]

Takk, må jo se litt om kosn f.eks du har d og [:D] Håpe du og de andre her inne kommer sæ inn i et terminformun snart.. [:)]

ORIGINAL: Sarah

Ikke for alle tror jeg[;)] Vi fikk jente (ivf) og sambo er så sjeleglad for ho, og jeg også!! Bare at vi ble gravide, spilte skjønnet ingen rolle, bare det var friskt[:)][;)]

Back
Topp