Det hørtes deilig ut med en pysjdag!!!
JEg måtte ut for å levere noen gaver i dag, og handle et par varer på butikken. Men jeg var litt tidlig ute, før butikkene faktisk åpnet, så Lillebror og jeg dro en tur til foreldrene mine for å slippe å reise hjemom. Der sovnet Lillebror og lå på mormors fang mens jeg ble med pappa og lillesøs og handlet =)
Godt å gå unnagjort det uten å slepe på baby inn og ut overalt!
I ettermiddag og kveld har vi kost oss med å pynte juletre og lage grøt til nissen. Lillebror er nybadet og sovnet i vuggen nå nettopp. Han har vært litt urolig på kveldene i det siste, så jeg fant ut at jeg likesågreit kunne legge han her nede i stuen til vi også skal opp og legge oss, så slipper vi å fly opp og ned for å roe han ned!
Storebroren er på vei i seng nå, det ble en litt sen kveld gitt. Krysser fingrene for at han kaaanskje sover litt lenger i morgen

Vi er klare for tv-formiddag hjemme med litt pakker og grøtkos!
Så skal vi til mampap på middag og resten av julekvelden. Lillesøs og en av storesøstrene mine skal også dit, hun har tre gutter så det blir full fart i morgen tror jeg!

Vi har satt "kvelden før kvelden" på opptak slik at vi kan se litt av det sammen når T har sovnet, mannen er oppe og leser for han nå.