Det er lillejulaften :)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Da var det dagen før dagen :) Fie har kledd på seg nissekjolen sin, og vi er klar for å hente kjærestn på flyplassen.....om noen timer, i mellomtiden ser vi tv, å koser oss <3

Hva skal dere gjøre i dag?

Åååh, det blir koselig og hente kjæresten:rolleyes: fint m ei lita nissefrøken<3 Ja, gleder meg veldig til og se julefilmer ikveld, feks hjelp, det er juleferie. Akkurat nå pumper jeg meg og Emmeth sitter litt i vippestolen og leker m noen leker. Sambo er og leverer gaver til noen kompiser. Han har m seg jentene:) Skal lage riskrem litt senere til ris alà manden som skal serveres i morgen;) og flæskesteken skal saltes og pepres. Så skal det legges pakker under treet seint ikveld og litt julegodt og en pakke i strømpene dems så de er klare til i morgen tidlig:) sist, men ikke minst skal vi sette fram pepperkaker og ett glass melk til julenissen:p

Tenker det blir godt å få kjæresten hjem ja, Vigdis88 :) Tipper lillefrøkna di syns det er stas å få pappa hjem også :)

Høres ut som det er full fres hos deg, mammatil2prinsesser&1prins :)

Her er det den store pysj-dagen tydligvis :p Har liksom ikke kommet meg i fillene enda i dag. Kjæresten min er ikke i form og ligger og sover :sleep011 Asle har fått for seg å sove han også, så han ligger strekk ut i vuggen sin :sleep002 mens jeg surrer rundt i pysjen og gjør litt husarbeid smiley-chores003 :smiley-chores011 :smiley-chores007 og er glad jeg ikke må ut i griseværet i dag! :) Det blåser så ille at veien nedi her er stengt etter at et tak på et sjøhus blåste av for ei stund siden.. :confused3

Det hørtes deilig ut med en pysjdag!!!
JEg måtte ut for å levere noen gaver i dag, og handle et par varer på butikken. Men jeg var litt tidlig ute, før butikkene faktisk åpnet, så Lillebror og jeg dro en tur til foreldrene mine for å slippe å reise hjemom. Der sovnet Lillebror og lå på mormors fang mens jeg ble med pappa og lillesøs og handlet =)
Godt å gå unnagjort det uten å slepe på baby inn og ut overalt!
I ettermiddag og kveld har vi kost oss med å pynte juletre og lage grøt til nissen. Lillebror er nybadet og sovnet i vuggen nå nettopp. Han har vært litt urolig på kveldene i det siste, så jeg fant ut at jeg likesågreit kunne legge han her nede i stuen til vi også skal opp og legge oss, så slipper vi å fly opp og ned for å roe han ned!
Storebroren er på vei i seng nå, det ble en litt sen kveld gitt. Krysser fingrene for at han kaaanskje sover litt lenger i morgen :p
Vi er klare for tv-formiddag hjemme med litt pakker og grøtkos!
Så skal vi til mampap på middag og resten av julekvelden. Lillesøs og en av storesøstrene mine skal også dit, hun har tre gutter så det blir full fart i morgen tror jeg! :D
Vi har satt "kvelden før kvelden" på opptak slik at vi kan se litt av det sammen når T har sovnet, mannen er oppe og leser for han nå.

He he, joda, har hatt nok og gjøre:cool: ungene sover, treet er pyntet og pakker under, strømpene er fylt m godt og pakker, risengrøten er kokt opp og satt i kjøleskapet;) Akkurat nå pumper jeg;) har gang i klesvask også:p god jul, jenter:)

Der var vist en som syns det var stort stas å komme hjem til gulljenta <3 ble masse masse susser på henne ja ;)

Back
Topp