Det er lørdag

liki

Glad i forumet
Endelig lørdag og jeg har ikke tenkt å gjøre annet enn å kose meg. Her er jo ingen her inne så jeg går ut i fra at dere ligger lenge? Eller..........[;)]
Vi var opp i sju tida som vanlig. Da har makken fått nok. Her snør og snør så for første gang i mitt liv så har jeg faktisk begynt å se frem til våren. Er bare så lei av å fryse.
Jeg skal snart begynne å rydde , kanskje jeg og Kristoffer finner på noe. Kunne tenkt meg en tur på shopping. Men det er ikke så veldig lett med en 3 åring. Han bruker som regel å finne ett passende kles stativ å gjemme seg under. Så da går tiden med til å lete han opp igjen hehe.
Litt hus vask må det også bli i dag.

Hva er planene deres i dag da?

Ja forresten... er det noen som har ett vidunder middel mot en skriver som bare står og spinner og spiser opp papir? Jeg har prøvd det meste men den funker altså ikke. Samme hva jeg prøver så hjelper det ikke. Den er ikke så gammel heller. Irriterende...[8|]

Ha en fin dag alle sammen.[:D]

Hallo damer

Her er det bra. Det å være alene med Maja går så bra at det er nesten ikke til å tro. Hun la seg kvart på åtte i går kveld og ga ikke lyd fra seg før klokka var fem over halv ti i morges. Det føles nesten for godt til å være sant. Nå har hun fått masse mat og ligger og hikker i vogna si. Jeg tror at jeg skal be mannen og Frida være borte til i morgen, for jeg koser meg sånn med Maja. Mannen skal på fest i kveld dersom noen kan passe Frida. Jeg lurer på om jeg skal gidde å trene eller ikke. Ellers tar vi det bare med ro. vi har ikke bil så vi kommer oss jo ingen steder uansett.

Det jeg gjør med sånne problemer, liki, er å overlate dem til mannen. Funker kjempebra!![:D]

ORIGINAL: namba

Det jeg gjør med sånne problemer, liki, er å overlate dem til mannen. Funker kjempebra!![:D]

Haha nei det funker ikke her i gården...

ORIGINAL: liki

ORIGINAL: namba

Haha nei det funker ikke her i gården...

[:D] Tough luck. Hør med butikken der du kjøpte den da? Det gjør ofte mannen vet jeg.[8D]

Aslak har i natt sovet, vert våken i 6 timer uten mat! Så det er et steg i rett retning! han var våken i 2 timer.. sånn ca men sov mye imellom! Solveig våknet også, og så fortvilet fordi hun ikke hadde fått kveldsmat! Vi hadde taco til middag/kvelds i går og la ungene rett etterpå! MEN hun pleier jo å få knekkebrød til kvelds![8D]

Nå har jeg ryddet litt på boden, satt på en maskin med klær og fått fyr i ovnen! Har fått fatt i god ved nå ENDELIG! Det må være noe galt med den andre veden.. den ligger og blir muggen! Usj.. den havnet ut av huset ja!

Mannen lager sjokoladekake og senere skal vi til svigers og spise middag!

Her er det en gusjehelg.. Jeg hadde jo oppkastsyken på torsdag, og er fremdeles veldig dårlig.. Kaster heldigvis ikke opp lenger.. Men skal jo på jobb i dag da.. [&:][&o] Går kanskje greit når jeg gjør noe.. Men ketolysen klarer jeg ikke holde når jeg er så dårlig, for da er jo fet mat det siste jeg har lyst på.. [&o]
Så er i tillegg sambo forkjølt.. SKIKKELIG forkjølt..! Og i natt kl 01, så kasta Sindre opp.. Blæh! Men han er i fin form i dag da virker det som.. [:)]
Håper det snart er over nå da.. Og at jeg slipper den "hangoveren" snart..

Her er det min tur med omgangssyke - skikkelig diare... har hatt en dårlig natt med kvalme, og så våknet August hver annen time og ville ha mat, og bare for å toppe det hele tisset Johanna i senga for første gang på lenge (har hatt tre uhell siden hun sluttet med bleie på natten, og det var i løpet av de første 9 dagene)

Nå er G ute og måker snø - det laver ned her og har snødd ca 50 cm de siste to dagene. Jeg hadde egentlig planlagt å ta med August ut på litt handel i dag - blant annet nye sherrox til Johanna, men jeg tror ikke jeg tør å reise noe sted. Har fått slengt det skitne sengetøyet i maskina, hele familien har spist (minus meg), og nå sitter frøkna og jeg og ser Roboter på tv mens August snorker i vogga

god bedring til alle syke og svake.

Julie våkna 6.30 og var sulten, så hu fikk en skive brød og så på barnetv, mens vi slumra litt videre... [:-] Da sitter hu bare rolig og koser seg, og kommer og vekker oss etterpå.

Så stod vi opp og spiste felles frokost, noe som nesten aldri skjer!!
I ukedagene drar jo min kjære 6.45, og spiser i bilen. Og i helgene har han ofte sovet lengre enn oss, så vi alt har spist. Men i dag var alle opp til samme tid [:)]

Min kjære er på shoppingtur for å finne seg en ny bukse, og for å handle inn mat o.l. Så jeg har en litt hyperaktiv frøken her, som har funnet ut at jeg er barn, og hu er mammaen, og jeg kan værsegod rydde opp på lekenrommet.. [:-] Hu blir veldig sint på meg når jeg sier at jeg ikke klarer pga magen, for barn skal ikke være så usikkelige.. [:-] Har skikkelig morskt uttrykk i ansiktet! Hehe

Så jeg prøver å få slappa av, mens hu er helt gira.. hehe. Gleder meg til sambo kommer hjem!!
I kveld kommer søstra mi og skal spise her, da skal vi ha biffstrimler stekt i matfløte, med pomfri, brokkoli og sopp! Namnam!

Hei hei[:)]

Jeg stod opp i 11 tiden og det var veldig godt. Mina er hos pappaen sin i helgen. Jeg vasker litt klær og skal straks i butikken for å handle inn for uka. Er i praksis så da er det godt å ha slikt unnagjort, siden det er lange dager.

I helgen er det fagtekst skriving som står for tur. Lurer på hvorfor alt annet er morsomere?? Til og med å vaske leilighet og rydde??[;)][8|]

Lenemor: God bedring[:)] Håper du blir bedre fort.
Actrine: Nydelige bilder av barna[;)] Aslaks har blitt stor[:D]
Namba: For en syvsover Maja er.. Så deilig[:)]
Ariada 88: Så morsomt å lese hvordan Julie styrer med mammaen sin[8D]

God dag.

Nå er jeg hjemme igjen.

Og det er godt. Er koselig å være hos mamma men når jeg egentlig ikke er opplagt te å være der så blir det kjedelig.

Sitter og venter på at lille god klumpen min skal komme hjem, har savnet han masse.

Vi skal bare kose oss masse, se litt tv, leke og lage middag.

God bedring te alle syke.

Oslojente: Ja, Maja har blitt en skikkelig sovebaby. Jeg har jo bare luksusproblemer, for jeg må vekke henne på dagtid sånn at hun skal sove til natten.[:D]

Du og Bertine er jammen aktive altså. Skulle ønske jeg hadde helse til å være så sprek. Det høres ut som om dere har det så kjekt.

Back
Topp