Det er lørdag!

lenemor

Forumet er livet
Og det feires med å stå opp ved hanegal... neid, jeg skal ikke klage, han sov til kvart på seks, da kom det et par klynk, så  var det stille til fem over seks igjen.

Nå er kaffen min snart ferdig, og så må vel lillebror få seg litt frokost - han høres utålmodig ut.

I dag har vi tenkt oss i kirka, ene tremenningen til G gifter seg, og JOhanna som er så opptatt av prinsesser vil nok like å se en brud "in action) - jeg er redd hun ikke husker noe av bryllupet vårt.

Etter det tar vi turen til Ørsta, der er det Saudahornet rett opp i dag, en løpekonkurranse opp et fjell.. og da er det gjerne litt boder i gatene og sånt i forbindelse med arrangementet (ingen fare for at jeg skal prøve meg på fjellturen nei!)

I kveld skal jeg sitte lenge oppe, for i morgen skal jeg få sove lenge [:D]

God morgen

Jeg ble vekt av Mina halv 8[:D] Hun ville se på Hi å hoi dvs Kaptein Sabeltann[;)] Så fikk jeg ligge litt.
Nå skal vi spise frokost.

Her er det SOOOOL[:)]

Idag skal vi en tur på Manglerud senter å handle litt diverse. Ellers stille og rolig.

Kanskje vi baker boller og ber bestemor og onkel Jørgen hit i ettermiddag[;)]

Det er lørdag og jeg hadde SÅ mange planer i dag! Masse som måtte kjøpes inn for bhgstart!! BLÆÆÆÆ her sitter jeg med låsning i ryggen! Går som en skihopper og får snart 20 i stil!! [:'(][&:] Håper vi får gjort litt likevel!

Solveig lager olabil med noen pappesker. Det hamres og sages! Aslak klager over å få ny bleie! Det er ikke så poppis nå om dagen[8D]

God morgen.

Sovet litt bedre i natt, da jeg holdt på å sovne våknet Marcus og ville på do, det var i 1 tiden i natt.

Våknet nå halv ni, deilig.

Vi skal te Ekerbergsletta og besøke sambo.

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg.

Ha en fin dag alle sammen.

Nå sitter William og kjæresten min sine to barn å spise havregrøt [:)] Snart skal vi ned til venninnen min å ta med henne, sønnen hennes, Leah, kjæresten til venninna mi og hans sønn til Eventyrfabrikken, det blir stas [:D] Med bare 6 barn å holde styr på [:D][8D]

Så gøy med eventyrfabrikken, muffinsen - kos dere!

Her er det rolig morgen, jeg og snuppa var seint oppe idag. Kjenner jeg er trøtt etter fulldags-jobbing ei hel uke. Ellers er dette prosjektet med "nattbleie-avvenning" straks over tror jeg - bleia blir nok brukt litt til ja. Vi har prøvd å sette henne på do før vi legger oss, men likefullt tisser hun seg ut en gang til på natta - og hun ligger jo full i tiss uten å våkne stakkars[:o] Kroppen er nok ikke klar....

I kveld skal vi ha barnevakt til rampungene - eh...englebarna - for vi skal i 50-års selskap til min kjære storebror. De har leid et telt til å ha i hagen - og det er heldigvis utstyrt med både gulv og varmeovn - for her blåser det kaldt[&:] Det blir sikkert kjekt det - kjekk familie og vennekrets. Men noen nakenbading i dammen deres blir det vel neppe nå dessverre[:(][8D] (De har en sånn liten fiskedam i hagen...).

Tror neppe jeg får sove lenge i morgen, så det er godt mulig at jeg lar mannen min "få lov" til å drikke atter en gang - på tross av at det er min familie som feirer.....Uansett - en av oss må være kjørbar for hun som sitter barnevakt skal kjøres hjem etterpå.

Ha en flott lørdag!

Her har vi fint vær i dag, og humøret er absolutt bedre når man står opp til sol[:D] I tillegg fikk jeg sove lenge i dag! (gjør jeg jo nesten hver dag da, så skal vel ikke klage egentlig[8D] )
Vi hadde planer om pizza til middag i dag, og plutselig var både mamma og svigermor invitert så da blir det besøk i ettermiddag. Mannen er ute å graver i hagen, snuppa har "jobbepause" (hun er ute og hjelper til innimellom, men bare MÅ ha en pause til tider, vet ikke helt hvor hun har det fra, men men[:D] )
Så har vi brød i ovnen, så snart blir det ferskt brød til "lunch".

Ha en fin helg alle sammen[:)]

Hjemme igjen fra koselig Oslo tur, var på Norway Cup og hilste på sambo, veldig godt å se han igjen. Marcus har fått kjøre ambulanse med pappan sin te butikken for å kjøpe is te barna som spiller i finalen.

Godt å komme hjem igjen, Marcus sovnet på bussen, spent på om jeg får han i seng te normal tid i kveld.

Middagen skal jeg lage etter hvert, må bare tine kjøttdeigen først.

Back
Topp