Det er lørdag igjen!

lenemor

Forumet er livet
Og da er det jammen deilig å få sove heeeelt til halv seks om morgenen altså [8D]

Nå er jeg oppe med begge ungene - August var grinete helt til vi hadde stått opp og spist frokost, men nå er han i bedre humør... selv må jeg få meg en kaffekopp før jeg smiler kjenenr jeg

I dag skal jeg få laget gele før frokost (bare August som har spist), og i ettermiddag er det bursdagsselskap hos venninnen til Johanna. I kveld blir det gulvvask, rydding og kakepynting til i morgen... jeg gjør det ganske enkelt i år med en kake (gulrotkake med marsipantrekk), gele, browniesmuffins og iskrem med diverse tilbehør... mat blir pølse og pizzasnurrer

Gjøres det enkelt? [:D] Her blir det sjokloladekaketog og gelesnegler tror jeg.. Får se hva jeg får til i morgen..
Her er vi nettopp oppe.. Eller de våkna kl 7.30.. Maren må ha stått opp på feil fot, for ho er suuuur.. Bare griner og sutrer.. Alt er galt.. Off.. Hehe.. Men ho har vel bare dagen.. [8D]
Sindre er så opptatt av dette med amming for tiden.. Ei som jobber i barnehagen fikk ei jente i sommer, og var på besøk i barnehagen en dag, og da gav ho jenta mat.. Og nå snakker han ikke om annet enn puppene til Silje.. [:D] Så spurte han meg i dag da: "Mamma, har du melk i puppene dine?" Og jeg forklarte han at jeg hadde ikke baby lenger, så det hadde jeg ikke.. Men at både han og Maren hadde fått melk fra mine pupper.. Da kom det i en oppmuntrende tone: "Jammen mamma!? På fredag får du da!" Så nå kan jeg bare begynne å glede meg til melkespreng på fredag.. Jeje.. [:D]
I dag skal vi kle oss og gå en tur tror jeg.. Så må vi jo handle til selskapet da.. [:)]

God morgen.

Sovet sånn passe i natt, våknet med skikkelig vondt i ryggen.

Sto opp 7.30 i dag, frokost fortært, og nå sitter han og ser på barnetv.

I dag skal Marcus og jeg te Rudskogen med to jeg jobber sammen med. Gleder meg masse. Tor skal te mamma og prøve å få gjort litt der.

Ha en fin dag alle sammen.

TERMIN!!![:D]  men det hjelper jo ikke stort..[8|] Joda, det er mange timer igjen av dagen.. [;)]

Vi har ingen spesielle planer idag, så vi får se hva dagen bringer..[:)] 

Mannen skal lime teppet på Bertines rom ihvertfall.. Nå er det bare litt listing igjen, før vi skal skru sammen garderobeskap og seng.. Bertine har ikke sett rommet malt ferdig engang, så hun er jo sååå spent![:D]

God morgen!

Her var det morgen sånn ca kl 8 - ganske perfekt syns jeg, etter en god natts søvn. Jentene er oppe, mannen sover enda og gutten har vært på overnatting med speideren. Stakkars - de sovna til godt og varmt vær med opphold og våkna nok opp til øspøs-regnvær[&:] Jammen godt jeg ba han ta med seg regntøy.

Amalie får besøk av ei venninne fra barnehagen som ikke kunne komme sist lørdag i selskapet - så jeg har tenkt at de skal få pynte noen muffins hver og spise mini-pizza[:)] Senere idag må vi nok bake litt muffins til i morgen - for da blir det storinnrykk av familie - da skal vi endelig feire våre 2 augustjenter med familien[:)]

Kvelden blir rolig tenker jeg[:)]

Hei jenter!!

SuperBerta: trodde kanskje du hadde født i natt jeg??!![8D] Lykke til uansett!

Jeg har barnefri og har nettopp våknet. Skal ut å handle med mamma, så slipper jeg å gå 10 ganger til butikken pga bursdagsfeiring neste helg. Sånn blir det når man ikke har bil[8D]

I kveld skal jeg se film med en venninne. I morgen er det vasking som står for tur. Nå har jeg utsatt det lenge nok[&o]

Kos dere

God dag [:D]

Nå har jeg rydda og vaska her, mens ett par kamerater av oss har sovet ut fylla fra i går på sofan [8D] Og fått vekket alle og laget frokost,
snaart skal jeg dra til byen en tur, ta litt solarium, handle litt, kjøre "svigermor" til toget også hjem å spise middag - og i bursdagsfest i kveld!! [:)]

Ha en flott flott dag alle sammen!! [:D]

Back
Topp