Det er lørdag, gitt!

lenemor

Forumet er livet
Jeg tok kvelden "tidlig" i går - mine eskavader førte til store smerter, så jeg orket ikke engang å ligge på sofaen. Tok meg en paracet på veien opp i senga, og ble ganske snart dårlig i magen også, kvalme, svettebyger.... så jeg har vært våken store deler av natta.... hadde håpet på å ligge litt lenge i dag, men da August våkna gikk G på badet og spydde, så nå er jeg alene med begge barna... hadde vært greit å kunne løfte da gitt [8D]

Jeg får satse på en cowboy-strekk senere i dag tenker jeg

Ellers har vi fått snø igjen.. håper virkelig ikke vi får vinter igjen nå, jeg er ikke klar enda [:D]

Ingen planer for dagen - bare leke med ungene

God morgen! Ja, her er det en times tid siden vi var oppe, så nå er det Spesialagent Os på tv til de små, og bok nr 4 i Hverdagsengler til mor.. [:D] Åsså kjenner jeg i dag at nå MÅ vi få henta den veden våres, for i dag var det KALDT da vi sto opp gitt.. Brrrrrr!!!
Har planer om å komme oss på tur i dag.. Bake boller eller noe og ta med.. Så får vi se.. Ser ut som det kan bli greit vær og i dag, så da må vi nytte oss av det.. [:)]

Ellers.. Har stor dag i huset i morgen.. Sambo blir 30 år! Så jeg får ta med ungene på gaveshopping etterpå.. Tenkte Sindre skulle få bestemme (til en viss grad) så får vi se hva vi ender opp med.. [:D]

Vi ha hatt en rolig natt! Jeg var oppe i 1-tiden men husker ikke hva jeg gjorde.. [8D]
Aslak våknet i 5 tiden.. men jeg klarte å overbevise han om å sove litt til! Vi ble vekket av Solveig som var på do rundt 7. Så det har ikke vert så verst i natt![:D]

Nå har vi spist froskost.. eller noen av oss har! ungene var ikke så gira på mat.... Vi har enda ikke kledd på oss! Herlige å tasse rundt i pysjen! Tenker det blir en tur i badekaret snart! [:D]

Ellers skal jeg og Solveig på "Jul i Mummidalen" i dag! Aslak skal være hos farmor og farfar! Mannen min er på vei hjem fra trøndelag med ny bil! Gleder meg![:D]

KOs dere med jul i mumidalen, actrine! Nathalie syns det  var veldig gøy!

Lukas har vært mye våken i natt, men jeg var helt vrak så gubben måtte trå til, å det passet han slettes ikke[>:]. Men jeg er våken 6 netter i uka og tidlig oppe, så han får bare hjelpe til en natt i uka. Jeg måtte jo stå opp med lukas kl 6 for da orket ikke gubben mer. Mannfolk altså...

Gubben skal jobbe på hyttetomta i hele dag og morgen. Så jeg er alene med barna. I dag skal vi på basar og Nathalie skal synge, å etterpå skal hun i bursdag. Håper bare jeg får kabalen til å gå opp ifh til Lukas sin soving oppi alt det andre[8D].

I kveld får vi besøk av noen venner[:)].

Ha en fin helg!!

Mange trøtte og noen syke "barn" ser jeg......Her startet dagen kl 6 med ei dårlig jente, Amalie måtte opp å spy stakkars. Jeg prøver å innbille meg at det er noe hun har spist, men etter 3-4 ganger med oppkast er jeg vel heller mer tvilende. Hun er stort sett i god form, så satser på at det går fort over. De vet jo å velge tidspunkt.....når mannen er borte DA skal det skje[&:]

Mannen kommer hjem fra personaltur i Tyskland seint i kveld - da får han heldigvis skyss hjem. Ene datteren min skal på "ridebursdag" - og det er ganske stort at hun faktisk ser ut til å slippe litt taket på at hun "aldri" kan være med på noe uten mor. Hun skal sitte på med venninna si og mora hennes[:)].

Jeg håper og tror at jeg skal få en rolig kveld - uten for mye sykdom. Omgangssyka er bare det verste man kan få!

Ha en flott lørdag, alle sammen!!

Solveig digget jul i mummidalen!! Hadde mange innspill til skuespillerne! [:D]

Back
Topp