Det er lørdag, det er lørdag :D

Looney

Forumet er livet
VIP

Nicholas er hos pappaen, og vi skal snart sove. I morgen tømmes bodene og de få tingene som er igjen i leiligheten[:)] På kvelden kommer en del folk for å kakle og drikker øl.Jeg skal lage noe mat gitt.

Venter på at kaka skal bli kald nok til å slenge den i kjøleskapet.
Ei på jobben som har bursdag i morgen, så jeg tar med kake.. Må ha litt energi på en lørdag..

Tidenes kommentar fra Marcus da han la seg i kveld:
"Herregud for en dag dette har vært mamma. Håper ting blir bedre i morgen altså.."
Og han har så rett, MØKKADAG i dag!!

Da har jeg vært ute med juni gjengen og spist Dolly[:)]

Kost meg masse[:D][:D][:D]

og nå er det natten

WZ: Hehehehe, for en kommentar! Bedre lykke i dag da! [:)]

God morgen! [:)]

Her sov ungene til 7.42, jeg våkna en time tidligere pga bankende smerte i kjeften. Hurra.
Ute snør det, men det legger seg nok ikke, ser jeg. Ungene synes det er gøy da! [:)]
Jeg skal straks gå og sminke meg, skal trene Step&Pump B75 fra 10.15-11.30, og kl 12 skal jeg på jobb. Så må være delvis ferdigordna før treninga, hehe, og bare hive meg i dusjen der nede. Jobber til kl 18, og så er det forhåpenligvis helg et lite døgn.
Tenkte å ta med et par julegaver hjem i dag også, om jeg rekker å shoppe litt i pausen min [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Jeg driver og stålsetter meg for Ikea på en lørdag. Trenger masse småting til huset. Også har jeg lyst på ny bukse, men den skal ikke kjøpes på Ikea nei[:D]

Etterpå skal jeg skru sammen sengen til snuppa tenkte jeg. Men gutta bærer...ja, en god plan.

Rekker ikke trene i dag så skal prøve dobbel-time i morgen med spinning først, og deretter BodyPump. Var på vekta igjen nå og har gått ned enda mer og det er jo forsåvidt ikke bra[&:]

Har sovet leeenge[:D][:D] Sjefen er hos pappaen, så jeg så en anledning til å nyte morgendagen. Gubben ligger ennå og sover da han ike var hjemme før 0500. Besøk i nye leiligheten til pappaen min i dag. I morgen er det generalprøve på skolen, og deleksamen på mandag så nok å gjøre. I tillegg vurderer jeg å ta opp igjen en eksamen fra i fjor, bare lurer på om jeg tar på meg for mye eller hva jeg gjør[8|]

Shoppet vilt og hemningsløst på Ikea i dag. Shoppet alt jeg ikke trenger og litt til[:D] Gutta har flyttet alt i bodene våre, så nå er gamle liligheten helt tom, inkl bodene. Snart skal jeg lage gryterett med tilbehør til de flinke flyttehjelperne. Det blir vel litt folk og fest her i kveld, men det blir ikke like festlig for meg. Men men...

Travel dag på jobb, men nå er jeg hjemme etter først å ha levert julegaven til søstra mi (hun ville ha den i dag nemlig, greit for meg, da får hun jo ikke noe under treet) og hilst på lillepusa. Kom hjem, og ser at sambo har kjøpt Sex and the city 2 til meg, snillingen! [:D]

Blir rolig kveld i kveld kjenner jeg, sambo skal ut og jogge med søstra si, og jeg skal være sofapotet!

vært på vitensentret i dag vi, også spiste vi på egon etterpå. koslig[:)] 

nå har jeg spist litt lørdagsgodis og tatt en pille så nå er jeg god og kvalm og litt vondt i magen.

i kveld skal vi se "en helt vanlig da på jobben", den se&hør-filmen. håper den er morsom!

jeg å vil på ikea looney, jeg bare orker ikke. særlig etter som jeg har en utslitt mann gidder jeg ikke å dra dit med ungene alene, i hvertfall ikke når det er bokhyller og garderobeskap jeg skal ha.

Uff Suki så trist å høre..... [&o]

Her har jeg hatt en fin dag med mine to små, mannen har vært på jobb siden 09.00 og er ikke kommet hjem ennå.[8|]
Hannah er så morsom for tiden, hun sier altså så mye rart. I morges hadde jeg sånn soverusk i øyekroken, det kaller jo enkelte for englebæsj. Da sier hun: "Mamma du har fuglebæsj i øyet, skal jeg hjelpe deg å ta det bort?" [:D][:D]

Back
Topp