Det er lørdag:D

Anjalef

Gift med forumet
God formiddag.

Jeg har ikke vært hjemme siden i går morrest, først øye lege med Marcus, lunsje litt med gutta mine før vi dro te mamma og var der en stund før jeg sendte gutta mine hjem.

På ettermiddagen/kvelden var jeg på sykehuset sammen med mamma, pappa skulle få satt inn et dialyse kateter på innsiden av huden og skulle under narkose.

Kom hjem kl 1 i natt, og sov te 9.30 i dag, da sto Marcus og jeg opp, sambo er på jobb og blir borte i hele dag.

Marcus og jeg skal te Moss en tur etterpå og lunsje litt med ei venninne.

Maja sov fra ni til ni i natt, så her i gården er det ingen klager. Etter mat, stell og lek så ble hun frøken-vil-ikke, så jeg fikk overbevist henne om å sove igjen. Nå har jeg fått tatt med en tur i dusjen med barberhøvelen og føler meg straks et hakk bedre. Maja og jeg er alene hjemme denne helgen uten bil også, så det sier seg selv at det blir lite fres. Jeg synes det er deilig når det er stille og rolig, så dette er midt i blinken. [:)]

ÅH! Deilig med HELG [:D]

Vi har vært på Eventyrfabrikken i dag, og det var utrolig koselig [:D] Vi er jo like mye barn som barna er [8D]
Etter 1,5 time ca hadde vi tenkt å dra hjem, skulle bare ake ned fra en slik stooor hoppeborg, med en fryktelig vanskelig stige opp, jeg først og de tre andre etter. Det er sinnsykt bratt, og jeg sklei neeeesten på toppen og fikk med meg alle bak meg ned [&:] Forbanna flaut, DA måtte vi hjem [8D]
Nå sitter jeg og barna å ser på Små Einsteins film som de fikk her om dagen, mens sambo lager lasagne! Mmmmh [:D]

Back
Topp