Det er kanskje dumt å spørre....

Sarah

Elsker forumet
da det sikkert er veldig mange av dere andre som også har spurt om dette i løpet av tiden her inne.
Jeg er blitt "forkjøla" av sprayen jeg tror jeg, enda jeg bare er på 2.dag. Kjente det når jeg la meg i går,sår i halsen og tett i nesa. Er dette vanlig?

(TwiNanne; jeg vet du sa at dette kom til å skje meg også, å lure på mye rart, og at du sa du skulle le, så bare le i vei[:D] Dummere spørsmål fra meg kommer sikkert etterhvert)

Også lurte jeg på; er nesesprayen skadelig om man skulle være gravid når man starter med den??

Ønsker dere alle en riktig god grand prix lørdag; HEIA NORGE.. hihi.. Sarahklem[:)]

Nei den er ikke skadelig sies det, men du tester vel når du regner med at du skal ha mensen dersom den blir endel forsinket, du må iallefal teste før sprøyte start dersom du ikke har fått en slags besøk av tr.

Det er nok en slags allergisk reaksjon du har tenker jeg, det står også at nesetrøbbel er vanlige symptomer.

Ja, jeg tenker å teste den 28, jeg er da på dag 28 denne pp, og fikk positiv den dagen når jeg var gravid. Tror ikke jeg er gravid altså, hvorfor skulle det skje nå når det ikke har skjedd 33 andre mnd, men siden jeg er den testomanen jeg er må jeg jo teste onsdag for sikkerhetsskyld[:D]

Har du forresten tatt babyklister denne gangen? Jeg er så i tvil om jeg skal bestille det til dette forsøket eller om jeg skal la være...(har ikke prøvd det før..)

Jeg er rusa på babyklister ja, har også bestilt en til slik at jeg kan holde på det meste av første trimmester bare sånn for sikkerhetsskyld. Det skader iallefall ikke.

Ok, da skal jeg gjøre det jeg også. Så du hadde en link med ferdig "bestilling" på generelt her tidligere denne uken, skal lete den opp igjen. Hvilket betalingsalternativ brukte du forresten??

Jeg betalte med mastercard det er det enkleste synes jeg, og den kom rett i postkassa fra helsehelse i Danmark.

heey, finner den ikke jo, kommer bare frem den andre.. utsolgt tror du? Du som er kjent i dette, kan ikke du se du også, kanskje bare jeg som ikke klarer å se den..

Skal se etter den på før svanegerskapet. et øyeblikk

jeg har funnet linken, men ikke babyklisteret på den danskesiden....[;)] (må prøve å forklare meg bedre i fremtiden hihi..)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8332147

gå inn her og gå på linni har skrevet når hun spurte hvem det var av dem, husk å velg den de kaller for babyklister. Dyttet den opp også, ligger på toppen av før svangerskap forumet nå.

hjalp ikke det, den er ikke å finne på helsehelse. Da er de sikkert utsolgt etter et rush av kjøpelystne babyverden jenter[:D]

Du har helt rett den er vekk, men det den andre linken da prøv den.

Sjekket den ut nå, men det blir jo over 290kr og da blir det jo toll på det vel? ElinR; har du fått den du bestilte? Hva endte totalt prisen på da?

Back
Topp