Det er jo tragisk...

~Skorpionen~

Betatt av forumet
..når det ser ut til at omtrent alle andre enn meg har ett liv ;-)

Det skjer jo sååå lite her inne... Mennehh...jeg satser på at det blir futt og fart her fra i morgen av jeg.. da begynner vel HV-gavene å strømme inn for fullt :-)

Gleder meg til å få gave og til å se alt det fine dere andre får :)

Jaaaaa, syns det er sååå gøy å se hva dere har fått og får :D 
jeg gleder meg allerede til neste gang for da SKAL jeg bli med :D dette er min første HV på sidelinjen.. hahahahahhha..

Men over til tråden, det er som regel 1 person som også er her inne når jeg er her.. shiiiipt.. håper BV merker forskjellen på nye forumet kontra det gamle og MASSE liv :D 

Jaaa, jeg gleder meg også! Det er sååå gøy å se hva de andre har fått - og hva en får selv selvsagt..

Ja, Tommelise, det går tregt for tiden.. Håper også bv merker det, men jeg har jo lurt på hva i alle dager de i så fall har tenkt å gjøre med det.

Det er jo ironisk å tenke på at grunnen til at de fornyet formuet var at det var for mange brukere på det gamle og at de måtte ha ett som tålte høyere belastning... vel, det er vel ikke et problem lenger..

Jeg har hatt en travel helg, så jeg har ikke vært innom så mye denne helga!!! Menneh......ellers er jeg jo her gaaaaanske ofte......som regel neeeesten alene---hihihihi;-)

De har fått mindre brukere - mot all logikk. Menneh, jeg er her tidvis ofte. Bare ikke alltid like underholdende å være pålogget.

Ja, Crazy og Snickers, dere er jo kjempeflinke!!

Tro bare ikke at jeg ikke legger merke til dere (..for det gjør jeg...jeg legger merke til så mye at jeg tror jeg burde vært kriminaltekniker..men det er jeg altså ikke...til alt hell for alle kriminelle;))

Jeg har ikke akkurat vært så flink jeg heller i det siste, men dette er altså et krampeaktig forsøk;))

Jeg er kanskje flink til å være her, men jeg er ikke flink til å starte tråder. Kanskje hvis alle lager en tråd for dagen, så kommer vi et sted (ja, det er lov å drømme, ikke sant ;).

Jeg er dessverre  lite flink til det for tiden. Og mye skyldes det nye forumsystemet:P  Skal prøve å skjerpe meg

Love u all :) back to malinga av taket ;)

Hahahahhahaha, der skulle jeg virkelig ønske det fantes en liker knapp på innlegget ditt skorpion :D hehehehhe... konge bra sagt :D 
De sliter nok ikke med det lengre nei.. isåfall er det nye brukerer det florerer av :-/ 

Lååååv ju tu folks!

Vi må vel alle ta oss litt i nakken om vi skal komme gjennom denne stilleperioden, Bettand, men det var kjekt å høre fra deg igjen!

~Skorpionen~ skrev:
Lååååv ju tu folks!

Vi må vel alle ta oss litt i nakken om vi skal komme gjennom denne stilleperioden, Bettand, men det var kjekt å høre fra deg igjen!

Ja det må nok til. Koselig å stikke innom iblant vettu. Masse å gjøre for tiden

Jeg er stort sett pålogga, men er periodevis stille fra min side.
Er ikke helt komfortabel med det nye forumet eller de nye smiliene. Tilogmed på Generelt er det jo myyye slappere enn det var..

Men jeg skal prøve å bli flinkere, for var jo så koselig når det var masse aktivitet her!

Back
Topp