Det er jo så stille her jooooooo....

LilleKaisa

Glad i forumet
Ingen som kjeder seg på jobb? [8D]

Hva med en liten bildetråd? Av 3 åringene våre nyfødt og nå??[:D][:D]

Stille, ja... [8|] 

veldig stille..

Jeg har ikke nyfødtbilder av Maja på den PC'en her tror jeg, må sjekke Photobucket'en først!

Eg har lagt inn bilder! [:D] Kjekt!

Er forresten innom kvar dag, eg har som kjent ikkje eit liv [8D] Men kikka egentlig mest på Generelt, litt meir variasjon der. Vi får lage nåken spennande fredagstrådar framover, lokke til oss nokon kranglekjerringar frå Generelt og få oppmerksomheita til ein moderator eller to

Huldris, du er så slu i planlegging. Jeg har jo ikke tiid til noe lengre [X(]. Eller, tid til å lese mens jeg pumper (om jeg ikke praktiserer det mesterstykket det faktisk er å dobbelpumpe), men det går så treigt å skrive med en hånd, så det gidder jeg sjeldent. 

Jeg jobber, skrur, sparkler, rydder rydder rydder og rydder og vasker klær og lager litt kjapp dårlig mat til familien av og til... [8|] GAD det er mye som skal på plass altså!! [:o]

SuperHuldris to the rescue! *datamdadaaaam*

Eg kan komme som ein virvelvind over ny-heimen din Teddyluuuuv! Unleash me and you will feel my glory Innimellom slaga kan eg suse opp til Paris og reinskrive Julita sine innlegge mens eg skryte uhemma av hennar dobbeltpumping! *applaus*

Travelt opptatt med mine små[:)]Men er innom å leser litt da.Og så må jeg si WOW julita.Blir ikke du rene meieriet så vet ikke jeg altså[;)]Flinkis[:)]

Er innom hver dag jeg også, men jeg har hekledilla for tiden... Og da trenger jeg begge hendene til det. [8D]

Har lagt inn bilder jeg også. Rart å se hvor pittelille han var...

Julita: Jeg er så imponert! Jeg tipper du ser ut som reneste Dolly Parton når alt er skikkelig igang! [:D]

oooh yeah, Lene-mor 

Back
Topp