Det er jo ren terapi

~Stjernemor~

Elsker forumet
Jeg har nettopp oppdaget strikkepinnenes gleder!
Og det er jo rene terapien å synke ned i sofaen med et strikketøy[;)]

Mulig jeg er sær, men sånn er det bare[:)][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Asil

Det er kjempekjekt! Strikka masse kofter og sånt før, men jeg liker bare å strikke bolen og ikke ermene.. Så når ermene står for tur blir jeg irritabel og lei av strikkinga, så det har ikke blitt mye strikking i det siste.. [:D]

Hvordan går det med sjefen forresten? Er han like tidlig på´n om morran? Husker vi hadde samme a-menneske-sønn for ikke så lenge siden.. [&:]

Ja, du sier jo noe der da[;)] derfor gidder jeg ikke strikke sokker, for når en er ferdig med en, ja da må man jo søren meg strikke en til.....[8D][:D]

Joda, sjefen er et reindyrka A-menneske! Nå er det morgen engang mellom 5 og 6[8|] Eler det vil si, for HAN er det morgen, ikke for oss!
MEN, så er jo alt en vane og da! OG skal jeg klare arbeidsdagene så må jeg være i seng til SENEST halv 10 om kvelden[8D] Alt er jo en overgang sies det[8D]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: ~Stjernemor~
Ja, du sier jo noe der da[;)] derfor gidder jeg ikke strikke sokker, for når en er ferdig med en, ja da må man jo søren meg strikke en til.....[8D][:D]

Joda, sjefen er et reindyrka A-menneske! Nå er det morgen engang mellom 5 og 6[8|] Eler det vil si, for HAN er det morgen, ikke for oss!
MEN, så er jo alt en vane og da! OG skal jeg klare arbeidsdagene så må jeg være i seng til SENEST halv 10 om kvelden[8D] Alt er jo en overgang sies det[8D]

Er som med ermene det, ja.. Ikke bare må du strikke en til, men de må pinadø være like også!

Jeg trøster meg med at nå som jeg er tilbake i jobb igjen MÅ jeg jo opp før solnedgang for å rekke over alt om morran. Man har plutselig hår og ansikt som trenger oppmerksomhet før en kan vise seg blant folk på jobb.. [8D]

Ja, det er travelt å være hardworking woman[:)]
Hva jobber du med da?

Back
Topp