Det er jo ikke mulig...

Krøllo

Elsker forumet
At magen min har blitt bollemage allerede.. Jeg ser jo gravid ut. Hvordan kan det ha seg da, etter kun 5 uker gravid. 
Må holde graviditeten hemmelig en stund, og jeg klarer ikke å holde inne magen. Må vel bare bruke litt store tunikaer som skjuler den.

Noen andre som føler magen har vokst ?

Sånn ser min ut også.... Men ikke hele tiden, spessielt morgen og kveld.. Er nok bare oppblåst. Jeg orker ikke gå med stramme topper og heller ikke bh. Bh'ene mine passer ikke lenger heller! Jeg er 5 + 4 :)

Ja  for livmoren er jo ikke noe stor så tidlig, så det er vel bare fordi vi er oppblåst. 

Ja , Om noen uker kommer vel magen.
Mange som får synlig mage allerede ved 12 uker har jeg lest ! 
hehe, spennende ! :)

Magen min kom 9+5 sist, men så var jeg 4 gangs også =)

Jeg kjenner livmora mi over symfysen allerede, men det er ikke stort, så ingen mage her enda heller.

Men regner virkelig med at magen kommer om ikke mange ukene =) Spent!!!

Jeg fikk synlig mage allerede ved 8 uker forrige svangerskap. Da var jeg godt trent og hadde ingen steder å skjule den. 
Har hørt at magen kommer tidligere når man får nr 2-3 osv... Jeg har mage nå og er i uke 6. Jeg har ikke luft i magen.. Glad jeg slipper å skjule at jeg er gravid :)

Dette er jo nr 3 for meg, så godt mulig det er derfor magen viser allerede. Gleder meg til jeg slipper å skjule magen jeg også

*Leter etter liker-knappen* Hehe

Jo det må jo ha en sammenheng, for jeg har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid, da skulle jo magen i teorien blitt mindre og ikke større... :)

Heldigvis synes ikke min mage enda! Så slipper å tenke på det :) Men har litt mage fra før da, så tar nok litt tid før den dukker frem ;)

Ja her har det også dukket opp en liten kul som jeg ikke klarer å holde inne, hadde ganske flat mage før jeg ble gravid.. Så det ligger vel noe i at man kan få raskere mage når man har fått barn før:-)

sånn sett er det greit å ha litt mage.. så tar det lenger tid før folk får anelse :D

Puh.. bulemage her, men tror jeg bare er en oppblåst ballong:)

den er nok bare litt oppblåst.
Merker heldigvis ikke noe til det enda her. Men har litt mage igjen siden sist jeg var gravid, så er ikke helt flat over magen fra før =)

Magen min er sykt oppblåst, ser ut som om jeg er 5 mnd på vei!! må holde den inn når jeg er på jobb (stress) - men vil ikke at folk skal vite det allerede!

Det er vel da det er en fordel med mage i utgangspunktet.. for her i gården er det i alle fall ingen som kan se noe anderledes enn til vanlig..

Back
Topp