Det er jo fullt!!

Trudee

Glad i forumet
Seriøst, jeg har jo ikke plass til mat lengre! Hvordan skal jeg greie å vokse i 3 uker til, når jeg så idt får plass til mat allerede nå? Guuud, nå fikk jeg skikkelig nok av å være gravid, sånn skikkelig akutt lyst på smerte å fødsel :p

Ja, jeg har mange ganger lurt på hvor jeg skal gjøre av maten de neste ukene. Det fylles jo opp med en gang! :)

Ikke alene om å ha liten plass:) men jeg har nok plass til noen hundre gram til på babyen og meg;)

Samme her... Jentene tar så stor plass, så det er såvidt jeg får ned en matbit :geek Nå når det straks er jul har jeg litt delte følelser ang dette... Det er litt kjipt å sikkert nesten ikke orke noe av den deilige julematen, men superpositivt å ikke orke så mye av det deilige godteriet ;)

Elsker den positive vinklingen din, den skal jeg ta med meg! :)

Oi, julemat ja... Det hadde jeg ikke tenkt på, men jeg liker vinklingen til hensja! Eventuelt må man bare droppe maten og kun spise godteri :p

Merker godt at det er mindre plass til mat i magen ja, men er ikke så kjempe plaget :P Siden jeg bærer magen omtrent mellom beina :P (føles slik)

Veldig glad jeg er passe høy:) men merker jo at jeg blir fortere mett.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Er ikke plass til like mye lenger nei - å det er egentlig helt greit. Men syns det er kjipt med tanke på julematen! men skal nok klare å få presse ned en god porsjon likevel ;)

Back
Topp