Det er jammen meg travelt :)

babyklarnå

Elsker forumet
Det er jammen meg travelt når lillegutt nå har knekt koden for å krype [:)] Nå er han å finne over alt i hjemmet, og vi må passe på alt av løse gjenstander, flytte på planter, og rydde unna andre ting som kan være til fare for han [:)] Han øver seg veldig på å sitte også, så det er nok ikke lenge før han gjør det også [:)] Så nå blir det travle måneder framover [:)]

Så flink han er da[:)]
Tenker det kan bli litt mere å passe på da ja[:D]

Ja er over alt nå [:)] ledninger og stikkontakter er den store tingen om dagen [:)]

Kjenner til det ja.. Det er ikke like enkelt for meg å få gjort noe lenger [:D]
Hun peiler seg rett inn på stikk-kontaktene, og ledninger. Har fjernet lampene jeg hadde i vinduet, for de holdt hun på å få i hodet her om dagen.
Finnes det noen bokser eller noe som kan settes utenpå kontaktene? Jeg har sånne til å sette inni, men problemet er egentlig de som er i bruk. Hun drar ut kontakten og er så fornøyd med seg selv [;)]

Hehe kreativ liten jente du har [:)] Her om dagen så dro han ut ledningen til internett, og da var det bare å finne på noe annet i mellomtiden [:)] Og i går så gikk strømledningen til sambo ut av pcen [:)] Har ikke hørt om boks til å ha rundt stikkontakter, men det hadde jo vært helt genialt da. Vi må nok snart tømme den ene vindusposten her i huset, den på kjøkkenet går helt ned til gulvet omtrent, og så må vi nok tømme eller flytte cd-hyllen snart [:)] Han har ikke oppdaget den enda, men regner med at det er ikke lenge til før han gjør det [:)]

Ja de er utrolig søte disse små, de vet å sjarmere mammaen sin med å sette opp det riktige smilet [:)]

Back
Topp