Det er jammen drøyt...

forvirretmor

Gift med forumet
Hvordan merker dere at mensen er på vei?

Her skjønner jeg at tanta står rundt hjørnet når jeg begynner med noe form for storrengjøring. Av alle syke ting så begynner jeg å vaske når jeg skal ha mensenemoticon 

Har dere noen sånne tegn eller?

Jeg blir et pms monster av en annen verde! Humørsvingninger som ikke ligner grisen! Og så blir jeg ofte kvalm og får vondt i ryggen.

jeg merker ingenting på forhånd.. hender jeg får litt mensmurringer samme dag eller dagen før bare

jeg får en kvise en uke før mensen kommer.
ellers så er vel lunten min veldig kort den dagen mensen kommer.

jeg kjenner det 1 min før.. tenker,oi nå får jeg mensen..da er det bare og løpe og ta på bind!

.

Jeg blir utrolig sugen på sjokolade i forkant av mensen 

Sunniva snopesyk skrev:
Jeg blir et pms monster av en annen verde! Humørsvingninger som ikke ligner grisen! Og så blir jeg ofte kvalm og får vondt i ryggen.

Kjenner til det ja... Det finnes perioder hvor jeg har sagt eller gjort ekstremt dumme ting,og mensen kommer som regel rett etterpå og jeg tenker "jaha ja..." Tror jeg må fortelle min kjære at han ikke kan ta meg seriøst den ene gangen i månedenemoticon

Jeg faller og snubler og slår meg på absolutt alt, 2 dager før mensen kommer.. Det er ikke noe deiligt..

Blir ekstremt mannevond og grumpy, og så kommer hodepinen dundrende forbi.. Da er det bare å vente :P

PetCoke skrev:
Jeg blir utrolig sugen på sjokolade i forkant av mensen 

huff ja jeg og! eller blir egentlig sugen på alt jeg!

Jeg merker det ved at jeg blir amper for ingenting, kjempe vondter i rygg og mage,  blir veeeeldig fysen og ekstremt kvalm (rar kombinasjon egentlig) 1-2 dager før. 

Jeg får migrene som varer i ca 14 dager. Like gøy hver gang.

Drømmeren skrev:
jeg merker ingenting på forhånd.. hender jeg får litt mensmurringer samme dag eller dagen før bare

Samme her.. ingen pms, ingen vondter eller noe...
(men alikavel klager eg over at mensen e noe dritt... men det e jo det...;)

merker det på huden jegKvisete og fæl.. ser ut som jeg er 14 og 30 når mensen kommer...

jeg får migrene noen dager før, og det varer til mensen er over (så ca 7 dager) emoticon

Nå begynner jeg å savne å ikke amme sånn at jeg kan bruke medisin igjen...

Ja, og så får jeg kviser, masse, det også noen dager til en uke før mensen kommer. 

Merker fint lite her, oppdager det når jeg er på do. Hender noen ganger at jeg blir tung i hodet, og det forsvinner når mensen kommer. Blør lite og er ferdig etter 3 dager.

jeg får lyst på kjøtt. Mannemat lissom, en sikkelig biff eller tbone steak..

Back
Topp