det er jammen deilig med mannefri..

Trillemor82

Forumet er livet
iallfall nå som barna er i seng...[:D][;)]

men jeg kjenner jeg kjeder meg litt i dag altså.. tenkte jeg skulle droppe å sy i kveld, siden jeg skal på jobbintervju i morgen, og derfor bør legge meg i litt skapelig tid..[:)] og om jeg starter å sy.. såååå klarer jeg aldri å gi meg![8D]
burde egentlig rydde litt ekstra her, slik at m kan komme hjem til rent og ryddig hus.. jeg vet jo selv hvor godt det er.. men er litt i tvil på om det betyr like mye for han..[8D]

men.. er det noe liv her da kanskje?? så blir jeg her i stedet for å gjøre noe fornuftig tror jeg...[:D]

jeg er på plass i sofaen - har vært på Røde Kors med en bil full av lopper... ikke av den håppende typen da [;)]. Nå er jeg kvitt masse servise, glass, kaseroller, bøker, lamper og diverse, og så skal de komme og hente et salongbord og en stereobenk som jeg ikke fikk plass til i bilen. Gleder meg til loppis på lørdag jeg nå [:D]

Jeg har også lyst å sy, men det blir ikke i kveld. Og de neste dagene skal brukes til omfattende vask av huset siden vi får gjester her på lørdag til bursdagsfeiring

Ja det kan være deilig det [8D][:D] Godt å ha huset for seg selv, men merker jeg blir rastløs når det er stille [:D] Og savner han fort [:D]

Jeg er også på plass i sofaen og ser på tv. Venter på unge mødre[;)]

deilig å levere litt lopper... [:D][:D][:D][:D][:D] har litt her også... som skal leveres.. men jeg må få kjøpt meg noe som skal erstatte det først.. men damå jeg først få en jobb[8D]

unge mødre her også.. så blir det jifmoppen på gulvet.. så legger jeg meg.. fire netter uten søvn tar på gitt[&:]

Nå er jeg her en liten stund også.. Må nok legge meg snart jeg også..

Vi har vært ganske effektive ikveld da, fått opp stellebord, og kommoden er på plass, hele gjesterommet er ryddet, jeg har lagt opp en gardin, doene er t.o.m. vasket! Sånn er det når begge to skjønner at en fødsel er ganske nært forestående![8D][:D]

Kan jeg tenke meg....jeg gleder meg til neste gang jeg skal ha en mannefri kveld. Da kan jeg sløve med PC og TV som jeg vil. Særlig det at jeg kan se alle de dårlige programmene jeg har tatt opp på Get-boksen....

Jeg kan holde deg med selskap her sånn at du slipper å sy!! Du er skikkelig flink til det forresten!

Spennende med jobbintervju i morgen da....krysser fingrene her!!

topp altså! jeg ble jo bare sittende her. ikke fått vekk rumpa fra stolen enda.. men er skikkelig godtesugen i dag altså.. takket være ostepopstatusen til Monica[:'(]

ORIGINAL: Trillemor82

topp altså! jeg ble jo bare sittende her. ikke fått vekk rumpa fra stolen enda.. men er skikkelig godtesugen i dag altså.. takket være ostepopstatusen til Monica[:'(]

Hehehe...ja, men jeg er jo skikkelig godissugen. Og så skal jeg liksom ikke....huff...så måtte bare poste den statusen. Sorry!

Back
Topp