DET er irriterende DET!

StinkiStini

Forumet er livet
Klesstørrelser!

Når man er lang er det kritisk faktisk.

Må ha stor str for at det skal bli langt nok, men da er det for vidt.
Kjøpte ny genser akkuratt, str M.
Sitter perfekt på kroppen, men armene er litt korte.
Og sann er det med ALLE gensere/topper/skjorter/kjoler.

Jeeez, på tide at noen lager bra og normale str! [:@]

Langarma gjøk!

ORIGINAL: Tøsa

Haha, kjenner den.
Ser så jævli smart ut når man går med litt for korte bukser og armer.

Bukser er ikke aktus.
Der finnes det heldigvis som oftest en lang verson og en kort.
Men armene ser passe lurt ut, veldig gøy å alltid ha "tilfeldig" oppbretta armer... spesielt når det er søtten minus (!!)

Eller å være stutt og butt, det er møkk. Alt blir for langt når det endelig passer i bredda. Makan. Er ikke så glad i ting når de er for lange.

Hvis det er noen trøst så er det ikke så lett for oss med kroppsfasong som en halvliter pils heller![8D][:D] 

Hehe, str er kanskje ikke så bra uansett form.
( Med anntak av mellomhøy og passe tynn kanskje? )

Jeg sliter vertfall.
Kunne til tider ønske det gikk ann å slanke seg på lengda...

amen til det!!! sliter med både bukser og gensere her... 36 i lengde på bukser er nesten håpløst å finne, spes når jeg har 27 i vidde

Har samme problem!!! Sliter med å få lange nok armer på gensere ja.....[&:] Bukser har heldigvis blitt lengre virker det som.... Det virker som klesprodusenter tror at om du er lang er du tjukk....

ORIGINAL: StinkiStini

Hehe, str er kanskje ikke så bra uansett form.
( Med anntak av mellomhøy og passe tynn kanskje? )

Jeg sliter vertfall.
Kunne til tider ønske det gikk ann å slanke seg på lengda...

Let me know om du finner en vidunderkur [:D]

ORIGINAL: lnie

Eller å være stutt og butt, det er møkk. Alt blir for langt når det endelig passer i bredda. Makan. Er ikke så glad i ting når de er for lange.

Mhm...

Hadde det ikke vært fantastik om alle klær kom med en liten skredder[8D]

Alle mine bukser er for breie over rompa, for at de skal passe i lengden.. Hater å ha lange bein!!!!!!!!!!

ORIGINAL: StinkiStini

Haha, kjenner den.

Bukser er ikke aktus.
Der finnes det heldigvis som oftest en lang verson og en kort.
Men armene ser passe lurt ut, veldig gøy å alltid ha "tilfeldig" oppbretta armer... spesielt når det er søtten minus (!!)

haha, kjenner til problemet. [:)]
er liksom ikke liker lekkert og sitte å dra i ermene heller [8D]

ORIGINAL: Testomania

Og det er irriterende når det er omvendt...

Når man er stor i bredden- men alle klær i store str er laget for to-metere i høyden... Hehe, ikke vondt ment om høye mennesker altså!

Kan man ikke legge opp da? [:)]
Skjønner at det er irriterende og ekstra arbeid.. men dette kan man jo gjøre noe med til en viss grad uten å ødelegge klærne..
man kan ikke skjøte på for korte armer... [8D][:)][:D]

Åh jaaaa... [:@]

Har alltid gått rundt i gigagensere for å få de lange nok, både over magen og i armene. Blir liksom
litt kort over alt hvis den skal sitte pent [&:]
Nå har jeg vokst litt inn i høyden min de siste 10 årene [8D], men når jeg var i 20 årene var bukser
et helvette å kjøpe.. Fantes jo omtrent ikke 34, så alle trodde jeg syntes det var kult
med høyvannsbukser [&o]

bukser har jeg som regel ikke noe problem med.. meeeeeen jeg er sabla lang i ryggen så de genseren og toppene som skal gå til bukse kanten ja de ender opp midt på magan så jeg må ut og ha i støre størelse.. og jo så er de gjerne for korte i armene hos meg også ja..

kjenner til det, spesielt bukser og det er vanskelig å kjøpe over nett uansett. gensere går greit selv om de er litt korte på armene, værre med for korte bukser[&:]

gå inn på topshop og velg "tall"

jeg har veldig problemer med bukser, da jeg MÅ ha 36 i lengden og det finner jeg der :)

Haha, kjenner den.

Jeg kan klippe av det som er for langt på alle mine klær, så kan du få det og skjøte på til passe lengde[8D][:D]

Back
Topp