Det er ikke spennende lenger

Knøttet79

Forelsket i forumet
I dag tillig begynte jeg å blø igjen og testen ble tydelig svakere. Så da må jeg begynne på nytt igjen.[:(] Det er tungt i dag og kjenner at det skal ikke mye motgang til før tårene kommer.
Håper snart jeg skal klare å komme meg litt lenger enn nesten 5 uker på vei, men det føles ikke sånn nå.

heisann. Først av alt, kjempetrist på dine vegner... Men er du sikkert på at du har mistet? jeg var utrolig plaget med blødninger i starten av svangerskapet, jeg blødde veldig ofte og det føltes het jævlig for jeg var sikker på at jeg kom til å miste, men det gikk bra:-) Når jeg så var kommet til 6 mnd var jeg sikker på at alt kom til å gå bra, men neida, da fikk jeg blødninger igjen og måtte rett til sykehuset. Denne gangen gikk det også bra heldigvis, men jeg er ikke trygg i det hele tatt. Men snakket med legen om dette og han sa at dersom blødningene kommer på den tiden du egentlig skal ha mens så er det ikke unormalt at man kan få blødninger..

Jeg håper så innderlig at det ordner seg for deg og at du ikke har mistet spiren din enda.. Man må jo holde på håpet i det lengste er du ikke enig? Jeg er hvertfall blitt vant til å ikke være sikker på noe og heller prøve å tenke at dersom det skal skje noe så skjer det for en grunn.

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper at alt går bra.. Krysser fingrene for deg jeg stakkar.

Klem fra meg [:)]

Huff, dette var fryktelig trist å lese[:(]
Men som Nina 23 sier så må man holde på håpet i det lengste!
Håper virkelig at det var en vanlig "mens"-blødning, og at du kan se bort fra testresultatet.
Masse masse lykke til og stooooooor trøsteklem fra meg!!!

Vil bare gi deg en klem...

~Klem fra meg åsså~

TRIST..[&o] MEN HÅPER AT DU ER GRAVID ENDA..SENDER EIN STOR KLEM!!!

Uff da, hørtes ikke noe gøy ut [:o]
Men vi får håpe at det ikke trenger å være noe negativt

Stor trøsteklem

uff, trist å lese[:(] det kan jo hende at spiren er der fordi, skal krysse fingrene for det[;)] masse trøsteklemmer til deg

Hei Knøttet79! Sender en STOR trøsteklem til deg!

Håper det er som Nina sier, at du fortsatt kan være gravid!

Føler med deg!

M

Hei[:)]
Jeg vil bare si at du må ikke gi opp håpet. Jeg også blødde de 2 første månedene av svangerskapet men mistet ikke. Og så begynte jeg og blø igjen fra uke 25 til 30 men ungen har det like fint enda. Jeg fikk beskjed om at noen bare har lettere for å blø enn andre og det trenger ikke å bety noe.
Klem[:)]

Ikke gi opp håpet.. jeg hadde mange blødninger i begynnelsen av svangerskapet og var sikker på at jeg hadde en SA. Ta kontakt med legen din og få det sjekket ut... !!

Takk for oppmuntringen jenter, men tror nok det verste. Testen har blitt svakere og tempen har gått ned. Blør ikke så mye da og det er like mye brunt som blod, men blodet er klumpete (sorry detaljer) så det tyder ikke på at dette skal gå bra. Men har fortsatt verkende pupper og rar smak i munnen da. Men det skyldes sikkert at det er hcg i kroppen.
Takk for at dere er så snille og oppmuntrende!

ORIGINAL: Godhjerta

Trøsteklemmer

Go'klem fra meg

Back
Topp