Det er ikke min dag idag...

AKA demisk

Elsker forumet
Ødla fot massajen min nå.. Tidliger i kveld greide jeg å rive bokhylle ned fra veggen.. Hele greia raste ned og den var full av bøker... og landa på pcn min... så nå er tastene til y og u "litt" rare...

tenkte jeg skulle lage meg havregrynsgrøt, men vet ikke om jeg tørr i frykt for å brenne ned kåken..[:@][:'(][8D]

ikke sant? nå har jeg ikke lenger y og u taster på pcn min engang... skulle bare feste de fast siden de løsna under bokskredet... og nå er de heeeelt løse...[:@]

uffda, var du så ivirg etter å lese men du badet føttene[:D]? neida, bare tulla, men skikkelig irriterende å ødelegge noe i tastaturet.. søstera mi sølte EN dråpe juice, og måtte bytte hele tastaturet.. den svir..

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

ikke sant? nå har jeg ikke lenger y og u taster på pcn min engang... skulle bare feste de fast siden de løsna under bokskredet... og nå er de heeeelt løse...[:@]

æsj da.. Husker space-tasten ble ødelagt plutselig... Eller den virket, måtte bare ta vekk tasten for så å trykke på den bitte-lille "knotten" under tasten.. og dette var rett før jeg skulle skrive den oppgaven på skolen, hehe.. Heldigvis brukes ikke u og y så veldig mye da.. Eller, jo det gjør de, u brukes en del ser jeg..

Huffda, slike dager har man i blant...
Lag havregrynsgrøt du[;)]

ORIGINAL: Ljiljana

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

æsj da.. Husker space-tasten ble ødelagt plutselig... Eller den virket, måtte bare ta vekk tasten for så å trykke på den bitte-lille "knotten" under tasten.. og dette var rett før jeg skulle skrive den oppgaven på skolen, hehe.. Heldigvis brukes ikke u og y så veldig mye da.. Eller, jo det gjør de, u brukes en del ser jeg..

ja, og jeg veit ikke hvor enkelt det er å få skifta tastatur på en laptop...

Back
Topp