det er IKKE lov

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
å si herregud mamma,det har du sagt til meg sa vic.
det stemmer,er ikke lov. men du sier det mamma, noen ganger når du snakker i mobilen[8D]
beklager det vic,det skal mamma prøve å slutte med.

så sier hun: jeg sier bae herregud stille så ingen hører det,eller så sier jeg det høyt når jeg er alene på rommet[8D]

jeg er et dårlig forbilde iallefall

Haha, er akkurat sånn her og............... [8D]

skulle jo ikke sagt det ikke var lov å si... men følte jo jeg måtte det når hun begynte å si det... da får jeg høre det hver gang jeg driter på draget med det ordet..

det sitter litt løsere når ikke samboer er hjemme...[&o]
skjerpings på meg

nå er det jm på tv=)

He, he, nmå begynne å passe på hva vi sier og gjør nå. Dem er søte da!

hihihi[:D]

jenta di høres herlig ut[:D]

hun er helt fantastisk den jenta der=)
gleder meg til å høre hva snuppa de sier med årene=)

hehe :P søta :))

ORIGINAL: *Nikki*

hun er helt fantastisk den jenta der=)
gleder meg til å høre hva snuppa de sier med årene=)

nnnååw:) Jeg og!!

Jeg synes det er forferdelig dumt at jeg ikke kan bli med til Maria neste onsdag![:(] Hadde gledet meg sånn til å se deg og de andre igjen. Den onsdagen, akkurat samme klokkeslett har jeg sagt ja til å treffe noen andre mammaer, og jeg føler ikke at jeg kan avlyse:( Men hvis jeg kommer fra tidlig, så tar jeg turen til Maria og!

Hehe, herlig da!!! Tobias driver å sladrer til mormoren, han! Etter kanina hadde rømt, MÅTTE han ringe til mormor... Det fikk han selvfølgelig lov til, men da han hadde fått henne på tråden var det første han sa "mamma banna minst tre gonga når Molly rømte!!" Da hadde jeg sagt Fader og minst tre ganger!! [:D][:D] Hehe... Mamma holdt på å le seg i hel, men klarte å holde seg mens hun snakket med ham... Han måtte også ringe mormor når han hadde sett morfaren røyke.. Hehe, alt skal fortelles til mormor! 

ORIGINAL: Lykkepia

Jeg sier alltid helvete når jeg slår meg eller sparker butt , kjenner jeg må avvenne meg det før gutten begynner å prate [8D]

hehe.. du har litt tid enda.. så må enn virkelig tenke seg om ja..ikke lett

ORIGINAL: iho

Hehe, herlig da!!! Tobias driver å sladrer til mormoren, han! Etter kanina hadde rømt, MÅTTE han ringe til mormor... Det fikk han selvfølgelig lov til, men da han hadde fått henne på tråden var det første han sa "mamma banna minst tre gonga når Molly rømte!!" Da hadde jeg sagt Fader og minst tre ganger!! [:D][:D] Hehe... Mamma holdt på å le seg i hel, men klarte å holde seg mens hun snakket med ham... Han måtte også ringe mormor når han hadde sett morfaren røyke.. Hehe, alt skal fortelles til mormor! 

hehe... de sladrer og følger med=) herlig

rosa_ håper vi sees=) bare gå litt tidligere,hehe

signerer :)))

rosa_ håper vi sees=) bare gå litt tidligere,hehe

Skal prøve[:D]

hehe=) ikke lett å komme seg tidlig fra treff! men hvis ikke sees vi en annen gang=)

Back
Topp