Det er ikke langt igen

mallu

Betatt av forumet
Ho-ho-ho!!! Nu mener æ ikke bare jula som står bak døra, men fødsel!!![:D]
Skal ikke stresse noen, men det slå mæ i går at det er faktisk noen få uker til og så mye må gjøres... Hvertfall hos oss.
Va på butikken i går og da bynte æ automatisk å se etter stelle border og sånt, da skjønte æ at nu e det vel tide å investere til sånt, når man bynner å trekke sæ i de krokan på butikkan, kor alt baby utsyr står.[:D] Vaskemaskin går på fullt nu, skal vaske gamle baby klær og WOW kor dem va små...har ho Emma virkelig gått i de her.. oi, så nysselig dem er...[:)]
Ja, nu bynner vell æ å være psykisk klar til at nummer to kommer om ikke så lenge. la arbeidet begynne!![:D]

ja, wæh, det nærmer seg..men lurer på om de siste ukene kanskje blir litt langdryge..det var de ihvertfall sist gang jeg gikk gravid. Oi, blir tett mellom barnene dine. Så koselig, da blir de lekekamerater om et par tre år [;)]. Blir 5 1/2 mellom mine barn. Blir litt stor aldersforskjell, men hun gleder seg kjempemye til å bli storesøster da [:)]. Hvor mye kostet det for stellebordene du så på, og hvilken butikk var det på??

nei ikke sant...det er sannelig ikke lenge igjen før babyen vår skal fødes...;) Vi har termin på samme dag å vi ser jeg Mallu!! Får se da, hvem som trår til først. Har alt klart hjemme vi, godt med alt som er unna gjort. Et vennepar av oss fikk baby i går, 4 uker før termin...så jeg har det litt i bakhodet at vår også kan komme før, og da er det kjekt med utstyret i orden.
Vi kjøpte stellebordsvegg vi, på ikea. Kjempe praktisk, og tar ikke noe golvplass heller....Kjøpte et lang skap i tillegg, som skal romme klærne til den lille etterhvert. Disse kommodene er uhyre dyre syns jeg...Så vi valgte denne "veggen" i stedet, men nå har vi særdeles lite bad og da;)

Termin dagen etter dere, men mensterminen min er 17.januar, så jeg vil også være med og konkurrere om hvem som får først [;)]

Den stellebordsveggen ser veldig praktisk ut, men vi har ikke plass på badet... Kjøpte heller den enkle saken, og har en seksjon med 3 store skuffer (også IKEA) som funker som stellebort på soverommet.

Lille Vetle har det travelt, så kanskje jeg slår dere alle.... [8D]

Ja, det begynner og nærme seg nå ja. Håper jeg rekker og kjøpe alle gavene og pynte før han kommer. Har jo så stor sprik i termin så dette blir spennende.
Klem

ORIGINAL: Linka
Ja, det begynner og nærme seg nå ja. Håper jeg rekker og kjøpe alle gavene og pynte før han kommer. Har jo så stor sprik i termin så dette blir spennende.
Klem

Har du flere terminer? Når er de, da? [8|]

Vi har ikke så mange butikker å gå på her oppe. Va i Brio, stellebordet med skuffer og alt koster rund 1200kr. men skal nok bare nøye med en myk ligg underlag, koster 250kr, og engasjere mannen å snekre liten arbeidsbenk i bade, at æ kan ha liggunderlagen på den. Og da kjøper æ noen billiGe tråkurver til...det duger lenge. [:D]

Jeg har menstermin den 24 des og ul termin den 4 jan. 3d ul viste 22 des, men usikker siden jeg var så langt på vei.
Så jeg pleier og si at han kommer når han kommer, men kan skje allerede rundt julaften.

Klem

Ja, tenk på det!! Det kan virkelig skje m dæ katti som hest egentlig...[:D] WOW!! Så spennandes! Masse lykke til, kanskje du få en skikkelig julegave i år...[;)]

Håper det er noen som får nyttårs barne her inne da [:D]

ORIGINAL: Linni

Håper det er noen som får nyttårs barne her inne da [:D]

Det hadde vert artig, ja [;)]

Back
Topp