Det er ikke alltid like greit når hormonene renner over.... hehe...

hensja

Glad i forumet
VIP
I går kveld når jeg og mannen hadde lagt oss begynte jeg, uten grunn what so ever, å grine. Tårene trilla og trilla... Og det varte en god stund. Har aldri opplevd noe så rart. Jeg var ikke lei meg eller frustrert over noe, ikke var det gledestårer heller, og jeg var ikke så sliten at det kunne vært årsaken til tåreflommen. Mannen prøvde å trøste så godt han kunne, men jeg sa at det kunne han bare droppe - det var jo ingen grunn til at jeg gråt! Rart å ikke klare å kontrollere tårene... Har hørt om gravide som begynner å grine på butikken fordi de var tom for brunost, og ikke helt skjønt at det går an, men fra nå av skal jeg vise forståelse på en helt annen måte ;-P

Jeg har hatt det sånn nå i hele dette svangerskapet, hormontroll uten like... griner, les, sint, sur...ja alt om en annen. Utrolig slitsomt!!!
Merka egentlig ingenting forrige gang, bare litt fortere tårer når jeg så på tv.

Off da;) men høres ut som om du har en virkelig god støttespiller ved sin side;) så du er jo ganske heldig der!;)

Så godt at du ble forstått :) 

Godt du fikk trøst og forståelse, ikke lett å være lei seg og når en ikke har en grunn er det jo ikke så lett å stoppe heller;)

Huff, kjenner igjen det der ja. Godt du har ein god mann som støttar deg.
Har blitt ein del grining her siste veka og, har nesten følt meg deprimert, men satsar på at det "berre" er hormonar. Det kom veldig plutselig, har vore veldig "normal" denne graviditeten fram til no... Merkelige greier er det i allefall! Klem te deg

Back
Topp