Det er helg!

lenemor

Forumet er livet
Fre-fre-fre-fredag! Ungene er i barnehagen, i dag gikk vi opp halv ni, så tidlig har jeg ikke levert på lenge... og jeg er glad vi gikk da, for siden har det blåst stiv kuling og regna ute... deilig vær gitt [&:]

I dag har jeg lite planer - rydde litt i andre etasje, sortere gjennom noe duker og sånt, levere i uffboksen det som ikke blir brukt her, og vaske badet oppe (Johanna hadde et lite uhell på badegulvet i morges, hun rakk akuratt ikke bort til doen...). I kveld skal G og Johanna på Albert Åberg, og så blir det en vanlig tv-kveld for oss voksne tenker jeg

God morgen[:)]

Vi har også vært på Albert Åberg og det var kjempe gøy!! For liten og stor[;)] Håper Johanna også koser seg[:)]

Deilig vær idag[:D][:D]

Mina skal til pappaen sin i helga, så skal bli godt å være sosial

Ha en fin helg

Heisann!

Solveig har kastet opp i natt, så hun er hjemme i dag! Drakk et glass vann og det kom i retur. jaja heldigvis skjer det ikke for ofte at ungene har omgangsyke!

Aslak skal i bursdag i morgen!

Leah og William dro til pappan sin i går kveld, så her er det ganske så stille og rolig. Nesten for stille [8D] I ettermiddag skal jeg trene igjen, men Zumba denne gangen .. i morgen vet jeg ikke helt hva vi skal finne på for no! Men på Søndag blir det i allefall å hente barna og dra i Brasiliansk bursdag til kusinene min, like morsomt hvert år [:)][:)]

God fredag! Her skjer det ikke mye gitt.. Sambo skal få støvsuge litt, ellers så blir det med å henge opp klær.. [:)] L og Sindre skal kanskje på kino i kveld.. "Rio".. Får se om Sindre har lyst, men han har sikkert det.. [:D]

Ellers så må jeg fortelle at jeg fikk brillene mine i går.. Og Sindre og Maren er jo ikke vant å se meg med briller.. Så Sindre satt lenge å så på meg, så sa han: "Hehe.. Mamma du var raaar med briller! Men kan jeg få litt vann?"
Så lata jeg som jeg blei litt fornærma da, og sa at "Nei da kan du gå å hente vannet ditt selv"
Da snur han seg mot tven og sier: "Okå mamma, jeg skal ikke si det flere ganger.." [8|][:D][:D]

Herlige Sindre!!! [:D][:D][:D]

Da er bilen ferdigpakket og jeg har bare en liten pause i sofaen før jeg henter ungene, så blir det hyttetur, haha... lillemor var litt varm i går kveld, men fin i mårrest så vi tar sjansen på at det ikke var noe, så får mannen heller komme å hente henne dersom hun faktisk blir syk.. hun er i bhg nå så regner med de kan gi en liten tilstandsrapport[:)]
Jeg har garantert pakket med alt for mye - som vanlig, men det meste er mat da så vi får bruke helga på å spise, slik at det blir minst mulig å dra på når vi skal hjem[:D]

Ha en super helg alle sammen! [:D]

Herlige Sindre!! Vi hadde noe liknende i går da jeg hentet i barnehagen - inne på tegnerommet sitter barna rundt et bord, og så sier ei av jentene; koffor du he rødt hår? He du farga det? Hvorpå Johanna snur seg og ser på meg og spør: He du rødt hår mamma?? [8|]

God bedring til Aslak! EDIT: God bedring til Solveig skulle det jo stå her!!!

Her er det kaffepause - har vært oppe og vasket gulv i hele andre etasje, ryddet litt på roterommet, merket klær og strøket skjorter og satt igang en maskin med klær... godt fornøyd med meg selv nå, så nå koser jeg meg med gulerot og mandler

Her blir det litt husarbeid idag. Skal på restaurant med mine gutter for far har bursdag idag.

Var i barnehagen og viste frem Felix idag. Da kom det en artig kommentar (når vi nå er inne på sånt). "har han følehorn?"... og da det ingen følehorn var var ikke babyen interessant.

[:D]følehorn faktisk!haha[:D][:D]

Her sitter jeg å surfer, knasker gulerot og venter på at arbeidslysten skal komme[8D]... I dag kommer gubben hjem, så jeg har planer om å shine huset litt. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne for akkurat nå ser det uoverkommelig ut[&:].. Men skal bli godt å få han hjem hvertfall, å så blir det jo fredagspizza som vanlig[:)].

God dag! Eller, den kunne ha vært bedre da.. Jeg lå rett ut med omgangssyke igår ettermiddag og kveld..[:'(] Så formen er litt laber, men på vei oppover heldigvis..

Bertine er i bhg, de skulle opp på skolen på konsert..

Rasmus leker alene i lekegrinda, snille godgutten! Han skjønner at mamma ikke orker noe.. Igår lekte han i lekegrinda lenge, imens jeg lå ved siden av på lekematta..[:)]

T kommer hjem om en times tid håper jeg, litt kjipt da, han har jo nettopp begynt å jobbe igjen, på gamlejobben, også må han dra hjem fordi jeg er syk.. Ja,ja.. det er ikke ofte jeg er syk for tida da, han har vel ikke vært hjemme med syke barn på over 1,5 år tror jeg..[;)]

Planen var egentlig nyvasket hus og hjemmelaget pizza, men vi får nå se da..[;)]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

Hahaha fin kommentar Olive!! Følehorn!! åh de er så herlige![:D]

Hei hei[:D]

Nå skal Jørgen og jeg ganske snart opp på Flesland for å hente min svigermor og svigerinne som kommer fra Amerika i dag. De har vært der i 4-5 uker så nå skal det bli godt å få de hjem igjen[:D][:D][:D]
Ellers blir det vel taco senere i kveld tenker jeg.

Ha en fortsatt fin fredag damer.

god ettermiddag damer!

i dag måtte jeg dra tidlig fra jobben da de ringte og fortalte meg at malin hadde nesten 39 i feber. og da kommer bertine løpende mot meg å forteller meg at jeg ikke kunne besøke de nå denne helga for mamma er syk. "Mammaen min kaster opp sånn at jeg hører det på badet, men hun er mye bedre i dag!!!"
så møtte jeg mannen hennes i garderoben, og fikk kose litt med rasmus! han er sååå herlig!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg har vært hos manuell terapeut i dag... og det var til en forandirng ganske behagelig. han behandlet nakken min med laser, og noe andre greier, som jeg ble ganske fascinert av. så jeg blir nok sikkert snart bra i nakke og rygg... det hadde vært godt iallfall![:)]

i helga hadde vi egentlig litt planer, men nå får vi se hva det blir av dem... jentene skal til frisøren i morgen iallfall.. også blir det kanskje bursdag på søndag, og et vennebesøk i morgen... det vil tiden vise. Malin er noe pjusk.. men virker ikke som hun har feber nå.. [:)]

ORIGINAL: Trillemor82

god ettermiddag damer!

i dag måtte jeg dra tidlig fra jobben da de ringte og fortalte meg at malin hadde nesten 39 i feber. og da kommer bertine løpende mot meg å forteller meg at jeg ikke kunne besøke de nå denne helga for mamma er syk. "Mammaen min kaster opp sånn at jeg hører det på badet, men hun er mye bedre i dag!!!"
så møtte jeg mannen hennes i garderoben, og fikk kose litt med rasmus! han er sååå herlig!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg har vært hos manuell terapeut i dag... og det var til en forandirng ganske behagelig. han behandlet nakken min med laser, og noe andre greier, som jeg ble ganske fascinert av. så jeg blir nok sikkert snart bra i nakke og rygg... det hadde vært godt iallfall![:)]

i helga hadde vi egentlig litt planer, men nå får vi se hva det blir av dem... jentene skal til frisøren i morgen iallfall.. også blir det kanskje bursdag på søndag, og et vennebesøk i morgen... det vil tiden vise. Malin er noe pjusk.. men virker ikke som hun har feber nå.. [:)]

HAHAHAHA... De barna, de barna..

Bertine har vært ganske bekymret for meg skjønner du: "Mamma, jeg er glad i deg, jeg vil ikke at du skal kaste opp.." Også begynte hun å storgråte.. Godjenta mi!

Får håpe at manuellterapeuten klarer å få skikk på rygg og nakke! Jeg vil ha deg med på trening![:D]

Back
Topp