Det er helg, det regner: hva gjør du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Ja, hva finner du på når det regner ?
Kan være greit med en liten tipse tråd nå som høsten kommer for fullt :)

går ut. ;) har barn som må ut uansett vær. så det er bare til å kle på seg =D men kjekt med tips. kom med dem

Holder meg inne, pakker meg inn i et pledd og koser meg foran peis og tv med en stor kopp te :D elsker høsten.

Egentlig så har jeg lyst ut på tur eller i skogen, for så å kose oss innendørs :)

Men siden jeg er høygravid med kranglete bekken så får det nok vente litt...

Går ut for å hoppe i dammer :D
Maler
Bygger lego med ungene - de elsker at jeg sitter på rommene deres og leker...
Lager mat
Inviterer noen på besøk

Strikker og ser på serier. Underholder babyen når han er våken.

Har en gutt på 2 som liker å vara ute i all slaks vær så vi må væl ut. Litt værre me hu på 13 uker å sitta å amma ute i vind å regn.

I dag har vi vært på kino og sett den nye Sabeltann filmen:)

I dag er det definitivt innevær her, vi har storm. Har ryddet, sett film sammen, vært på hobbyrommet og scrappet og tegnet, og nå slapper vesla av med litt iPad og lørdagsgodt før hun skal legge seg. Da kommer noen venner på besøk og vi ta et par øl og spille brettspill. :)

Vi sovnet på sofaen alle sammen, så vi har sove bort halve dagen:-p

Ellers har vi vasket hele huset, og nå ser vi på tv og spiser lørdags godt:)

Reiste til Bergen jeg..

Vi er som regel ute en liten tur og to uansett. Gutten på 16mnd eeelsker å være ute. Regner det, tar vi på oss regnklær og støvler. Men blir ikke så lenge ute da. En times tid holder.

Ellers har vi gått på kino, vært på leos lekeland, stikker på et senter og kikker + kafé, eller finner på ting hjemme. Baker, maler, tegner, ser film osv. Har også ei jente på 5. Lillingen får vente med kino :p

Vesla her elsker å være ute, men går ikke i det været vi har nå, skikkelig uvær og storm! I dag har vi tegnet litt, lekt i lekehuset hennes, lest bok, sett litt tv og så har hun herjet litt rundt om på stua mens jeg har strikket litt og lagd mat osv... Håper på litt bedre vær i morgen så vi kan komme oss ut en tur!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært ut å løpt i regnet, vært på lekeland, ikea og lekt hjemme :)

Det øspøste idag, vi kledde på oss to lag med ull + regntøy og gikk UT på tur! :)

Ungen vår bryr seg iallfall fint lite om været, hun synes bare det er stas å leke i vann!

Vi er mye ute når det regner også vi.
Han ler av regnet, haha.

I dag har det plasket ned også. Vi har brukt dagen til innekos som bygge hus med stoler og teppe, vært på lunsj hos en venninne og innom en loppis:)

vi gjør omtrent det samme om det skulle ha vært sol :P
men kanskje vi holder oss litt mer innendørs om det regner kommer ann på om det pøsregner eller bare er litt ruskete vær ;) men selvsakt gøy og hoppe i sølepytter O.l. for så og gå inn og kose oss under teppet med mat og film etterpå sånne ting husker jeg godt fra min barndom .. at etter vi hadde vært ute og hoppe i sølepytter, og var slitne og litt kalde og våte var det deilig og krype under teppet og se på tv og spise noe mat ;) hehe

Vi holder oss som regel innendørs. Koser vi oss med det unga har lyst til :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp