dET ER HEEEEEELLLLLLG

pupple

Forumet er livet
Caps lock hehe........

frædda ja!!!!!!!!
Her er ikke noe planlagt, eneste vi vet sikkert at vi skal måke snø[8D]
Dette tar jo heilt a faktisk - snøen[:D]

Deilig med helg ja![:D]

Jeg har fri, jentene er i bhg, fordi det er karneval der i dag.

Jeg har ikke akkurat fått utnyttet "alenedagen" slik jeg tenkte da, for sambo klarte å bli avskiltet (eller i hvertfall bilen hans) i går, nesten i Oslo, så da kjørte jeg ham slik at han fikk hentet bilen. Og da dro vi en tur på Vinterbro-senteret først, lunsj på Burger King (følte nesten vi gjorde noe "galt" som var der uten unger[8D]) også innom noen el- og telebutikker. Jeg skulle jo få ny mobil til bursdagen, så han måtte ta meg med for å titte litt. Fant en også, som jeg bestemte meg for å kjøpe, sambo skulle reise innom og kjøpe den på hjemveien, men nå ringte han og sa at de var utsolgt for den, så da får jeg ikke ny i dag i hvertfall.

Vi har ingen bestemte planer for helgen, mulig det blir en tur til foreldrene mine i morgen, vesla fikk jo ikke vært med på morsdagen fordi hun var syk, så jeg lovte å komme og "vise frem" henne senere.

Hihi, vi har hatt 2-3 dager med snø siden nyttår. Så har vel en 70-80cm. Det er så herlig vær. 6-7 minusgrader og sol, noen dager overskyet. men ikke noe nedbør[:)] har hatt en veldig fin vinter[:D]
Ja, herlig at det er helg. vi reiser straks til Ålesund[:)][:)][:)][:)][:)]

Burger king aleine....... ja jeg skjønner veldig godt det føltes merkelig!
titta du etter ungene og? sånn er jeg........ hvis jeg har med meg bare 1 f.eks.. så titter jeg etter de andre en stund[8D]

men du'u du har ikke burtsdag ennå???????
du fyller tom rundt jo[:)] blir det no skikkelig feiring? bryllup kanskje[:-][:-][:D]

Nei, jeg tittet ikke etter ungene, jeg bare nøt å spise i fred og ro.[:)] Det som føltes aller mest rart var egentlig i bilen, jeg og sambo sammen, uten barn, det skjer ikke ofte (det er noe vi nesten bare har gjort når vi skal på ultralyd, men det skal vi jo aldri igjen[;)]).

Å - jeg skrev bursdag ja - mente morsdag![:D]

Og den andre dagen er vel ikke noe å snakke om.[:o] Har ikke bestemt meg for om det blir feiring enda, men bryllup blir det i hvertfall ikke.[;)]

Back
Topp