Det er greit, du er jo gravid!

Isrid

Blir kjent med forumet
Så i det siste så har det vært noen øyeblikk i det siste som vanligvis ikke ville skjedd... Men jeg er jo gravid, så da skylder vi på det. Er det noen andre som har opplevd lignende? Noen morsomme øyeblikk å fortelle om?

Min aller morsomste var hos legen tidligere i uka. Skulle få ultralyd, og fikk beskjed om å ha full blære. Men jeg ville ikke sprekke helt, så gikk på do for å lette litt på trykket. Etter ultralyden, mindre enn 20 min senere, så måtte jeg selvfølgelig på do fortsatt. Jeg snudde meg mot en korridor, Mike (mannen min) roper etter meg, "nei ikke der, det er der borte" (perker) jeg snur mot neste korridor, igjen kommer det fra Mike "nei ikke der, det er der borte", jeg snur meg og ser på han, og alt jeg kan si er "hæææ?" for alt i verden kunne jeg ikke finne denna doen!! :) Til slutt måtte han lede meg inn den tredje korridoren........

Hva er din historie?

Jeg har blitt utrolig mye mer følsom etter jeg ble gravid, skal ikke mye til før jeg tyr til tårene

Her om dagen skulle jeg koke pølser til meg og typen mens han lå oppe i senga med vondt i hodet, han hadde på forhånd sagt han ikke ville ha noe mat da.. men så tenkte jeg at.. jaja, jeg kan vel gjøre det for å være snill hvertfall.

Da jeg var ferdig å spise selv gikk jeg opp til han med mat, la det på nattbordet og spurte om han ikke skulle spise det jeg hadde laget.. Nei det skulle han jo ikke. Tror du ikke jeg begynte å hylgrine, ble illsint fordi han ikke ville spise eller i det hele tatt snu seg for å si at det var fint gjort.. haha

eg skulle steike pannekaker i går.. og røra eller steikespaden eller ett eller anna var heilt teit!
første pannekaka blei heilt mislykka.. det var greit!
andre blei kjempe flott!
3 krølla seg når eg skulle snu den og gikk oppløsning.. her kjenner eg at eg begynner å koke!
4 skjedde det samme med som nr tre.. da tok eg heile pannekaka og kasta den vegg i mellom og ropte at det "faan meg var siste gang vi skal ha pannekaker her i huset!!!"

Y_lill skrev:
Klikka meg inn på denne linken, det skulle eg aldri gjort for tårene trilla! Har ikkje lett for å grine av sånne ting til vanlig! Sit og ristar på hovudet av meg sjølv no...

http://www.tv2.no/underholdning/moro/aarets-best-koreograferte-frieri-3598709.html

Nei huff da, må ikke gjøre sånn da! Blir jo helt på gråten jeg og jo!! :D Detta var no utrolig flott å se da! Men jaggu ikke bare bare å være gravid :P

Back
Topp