Det er FULT på ABC.. Oh no...

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Ja, sånn går det når man ikke er raskere ute, hehe:P
Det er faktisk fult på ABC med den terminen jeg søkte meg inn på., veldig kjedelig, men sånn er det jo bare..
Sikkert veldig dumt, men jeg regnet nesten med at det var plass, så jeg har gått rundt å gledet meg=(
Jeg kunne høre om det var plass når vi kom dit når jeg skulle føde, men føler ikke at det blir det samme., får man plass så går man jo å forbereder seg og er innstilt på det., jeg klarer ikke det når jeg vet det ikke er plass=(

Uffda, det var leit :( men håper du klarer å glede deg til fødselen likevel, resultatet blir jo det samme :) <3

Ja det var litt kjedelig, hadde innstilt meg på det, og regnet nesten med at det var plass (selv om alle sier man skal være tidlig ute med å søke) Men når jeg snakket med jordmor på ullevål ga hun inntrykk av at det var plass også, men jeg har nok bare missforstått=(
Men ja, gleder meg til fødsel for det jeg altså!=) Jeg gjør det beste ut av det:):)

Når du nå skal flytte, søk Ahus, tun A! :) det er en jordmorstyrt avdeling uten bruk av epidural. Hørt mye bra:)

Ååh, så synd da. Juli og august fylles opp mye raskere enn resten. Tror faktisk det er over en måned siden jeg leste artikkel om at det var helt fullt på Ullevål. Men håper du finner et annet bra alternativ.

Ja, jeg snakket med de i sta, sender brev i løpet av helgen å søker nytt fødested, å søker tun A der istedet, hell i uhell..kanskje..hehe;)

Ååh, så synd da. Juli og august fylles opp mye raskere enn resten. Tror faktisk det er over en måned siden jeg leste artikkel om at det var helt fullt på Ullevål. Men håper du finner et annet bra alternativ.
Såpass ja.. Ja, jeg prøver tun a på a-hus istedet siden vi flytter, da "sogner" jeg plutselig dit uansett=)

Hvorfor må man søke seg til denne klinikken? :) ikke som et vanlig sykehus?
Det er bare en annen avdeling på sykehuset hvor det skal være en så naturlig fødsel som mulig, De bruker ikke-medikamentell smertelindring., så der bruker de ikke epidural feks, de bruker heller massasje, akupunktur, og det å føde i vann er veldig populært., det var det jeg ville.

Det er flere avdelinger som gir mulighet for vannfødsel? Jeg håper virkelig du finner et alternativ. Jeg var nesten redd jeg søkte for tidlig jeg :P Tenkte kanskje det var lurt å vente til etter uke 12 i hvert fall, men søkte allikevel en stund før det. Fikk plass forrige gang også, men pga svangerskapsforgitning måtte jeg føde på Ullevål i stedet :(

Blir spennende å høre hvordan du syns det var hvis du får plass på A-tun. Kjenner ingen som har født der selv :D

Lykke til!

Det er flere avdelinger som gir mulighet for vannfødsel? Jeg håper virkelig du finner et alternativ. Jeg var nesten redd jeg søkte for tidlig jeg :p Tenkte kanskje det var lurt å vente til etter uke 12 i hvert fall, men søkte allikevel en stund før det. Fikk plass forrige gang også, men pga svangerskapsforgitning måtte jeg føde på Ullevål i stedet :(

Blir spennende å høre hvordan du syns det var hvis du får plass på A-tun. Kjenner ingen som har født der selv :D

Lykke til!
Jeg er ikke sikker, har fått inntrykk av at de ber deg komme opp av vannet om du føder på vanlig fødestue på ullevål ihvertfall.
Nei, der er visst ingen ting for tidlig hehe;) Bra du fikk plass=)
Jeg snakket med en dame igjen på ahus, men forsto ikke helt hva hun sa, jeg fikk inntrykk av de hadde badekar på alle vanlige rom på ahus, og man kunne føde i vann der, trengte ikke være på a-tun, men skal høre med de igjen (blr tredje gangen jeg ringer, føler jeg maser, så får vente til mandag ihvertfall hehe)

Back
Topp