Det er fredda'n

lenemor

Forumet er livet
Og jeg har fri! Skal møte på sykehuset om en halvtime for innleggelse, men regner med at det er fort gjort, jeg skal jo permitteres i helga, så det er vel bare for å få litt fakta, og for at de skal få rapportere en pasient ekstra [8D]

Har allerede vært og ryddet i garasjen og måkt ute i dag - her ligger det nå minst 15-20 cm med snø, og det laver ned. Fikk litt hetta da jeg skulle reise fra jobb kvart over elleve i går kveld og ikke kom meg inn i bilen - alle dører var frosset igjen... trodde jeg. Jeg hadde nok trykket på låseknappen i stedet for låse-opp-knappen når jeg skulle inn.. men det var blåis på rutene så det hadde ikke vært så rart om en dør hadde fryst da

Håper snøen roer seg litt - vi skal jo ut med bøsse i forbindelse med tv-aksjonen i helga - det er faktisk min utfordring til dere; meld dere som bøssebærere [:)]

Masse lykke til, Lenemor[:)]

Snuppa er levert i barnehagen. Jeg sitter og venter på mld fra Actrine som skal sende mld når hun har landet på Gardemoen[:D] Så ska jeg møte henne på Oslo S, så drar vi vel hjem til meg tenker jeg..

Kanskje vi tar en tur på det nye senteret her og titter litt. Kanksje tar lunsj der. Kjøpte ny Reima dress til Mina igår og skulle navne den, så ser jeg at alarmen sitter fortsatt på[&:] Mina ble sint, for hun skulle ha den med i bhg. Jeg får ta den med for å få alarmen fjernet.

Gleder meg veldig til en toppers helg med alle jentene!!

God dag![:)]

Bertine er i bhg, og Rasmus og jeg har sovet og spist lunsj.. Nå skal vi kose og leke litt før lillegutt skal sove igjen.. Så skal jeg vaske gulvet, heldige meg..

Ikveld er jeg alene hjemme med barna, det skal bli fint å få ha både pc og tv for meg selv..[8D][:D]

Sånn! Nå er gulvene vasket! DEILIG!!![:)]

Lillebror sover i voksiposen, den likte han visst godt, for han pleier å være vanskelig å legge på dagtid.. Han liker nok å ligge trangt, for hardbagen til vogna er ikke så stor, egentlig ikke nok plass til en voksipose..[8D]

Nå skal jeg slappe av i 15 min, før jeg tar på treningsklær og går en rask tur rundt feltet og ender opp ved bhg..

Nå har jeg fått ordna litt i skapa våre, og har til sammen denne uka lagt 12 poser med klær i UFF containerene her.. Deilig å få rydda opp i klærne og deilig at de kan gå til noen som trenger de.. [:)]
Nå skal vi straks hente ungene, handle og lage nuggets.. Etter ungene er lagt blir det film og avslapping her i huset.. [:)]

Back
Topp