lenemor
Forumet er livet
Så er det helg igjen. Jeg har stua for meg selv - har fått skrevet ut litt bilder, så nå har jeg fått satt inn i babyboka til August og i svangerskapsdagboka "hans", og så skal jeg få noen bilder i ramme også. I dag skal vi en tur ned i sentrum - levere en film på biblioteket, levere litt sølv til gravering (dåpsgaver), handle litt, og på kafe tenker jeg. Og i kveld blir det bacalao og tv. Ute har snøen lavet ned i to-tre dager igjen, så nå er det en ny halvmeter med snø i hagen (og i oppkjørselen) - så jeg må vel ut og måke litt før vi skal reise noe sted.
Kanskje jeg skulle dratt til Ørsta og fått fikset brillene mine også - jeg har reklamert på innfatningen og fikk melding på julaften om at de hadde fått inn ny, så nå må jeg få flyttet over glassene... vi får se hva jeg gidder.... og hvor lenge August sover nå
Kanskje jeg skulle dratt til Ørsta og fått fikset brillene mine også - jeg har reklamert på innfatningen og fikk melding på julaften om at de hadde fått inn ny, så nå må jeg få flyttet over glassene... vi får se hva jeg gidder.... og hvor lenge August sover nå